بخشی از سکوی پله مانند کوه منطقه منبع‌آب اهواز ریزش کرد

تاریخ انتشار: سه شنبه 9 آبان 1396 | 16:18 ب.ظ
بخشی از سکوی پله مانند کوه منطقه منبع‌آب اهواز ریزش کرد زمان مطالعه: < 1 دقیقه مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: بخشی از سکوی پله مانند که برای تردد افراد در مسیر کوه در منطقه منبع‌آب اهواز به صورت غیرایمن، غیرمجاز و خطرساز ساخته شده بود ریزش کرد. به گزارش نخبگان و به نقل از تسنیم ، مقصود حق‌شناس مدیر روابط عمومی آتش‌نشانی اهواز امروز در […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: بخشی از سکوی پله مانند که برای تردد افراد در مسیر کوه در منطقه منبع‌آب اهواز به صورت غیرایمن، غیرمجاز و خطرساز ساخته شده بود ریزش کرد.

به گزارش نخبگان و به نقل از تسنیم ، مقصود حق‌شناس مدیر روابط عمومی آتش‌نشانی اهواز امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دقایقی پیش بخشی از سکوی پله مانند که برای تردد افراد در مسیر کوه در خیابان ۲ بختیاری از سمت انتهای منطقه منبع‌آب اهواز به صورت غیرایمن، غیرمجاز و خطرساز ساخته شده بود ریزش کرد.

چندی پیش نیز بر اثر رانش کوه یک تخته سنگ بزرگ از کوه جدا می‌شود و بر ۲ باب منزل سقوط می‌کند که این حادثه ۲ کشته و ۴ مصدوم بر جای گذاشت.

همچنین در منطقه منبع‌آب که گویا این روزها به منطقه حادثه تبدیل شده چند روز گذشته به علت انفجار در یک منزل مسکونی بیش از ۳ خانه تخریب و ۵ نفر مصدوم می‌شوند، این حادثه ۴ کشته نیز داشت.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار