حذف عوارض خروج از مرزهای خوزستان برای زائران حسینی

تاریخ انتشار: سه شنبه 9 آبان 1396 | 16:15 ب.ظ
حذف عوارض خروج از مرزهای خوزستان برای زائران حسینی زمان مطالعه: < 1 دقیقه مدیرکل تعزیرات حکومتی خوزستان با اشاره به کاهش هزینه پارکینگ مرز چذابه، گفت: عوارض خروج از مرز برای زائران حسینی در هر دو مرز حذف شده است. به گزارش نخبگان، رضا سعیدی در گفت‌وگویی ، با اشاره به اخذ وجه توسط منطقه آزاد اروند از زائران اربعین حسینی اظهار داشت: با هدف حذف عوارض خروج […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

مدیرکل تعزیرات حکومتی خوزستان با اشاره به کاهش هزینه پارکینگ مرز چذابه، گفت: عوارض خروج از مرز برای زائران حسینی در هر دو مرز حذف شده است.

به گزارش نخبگان، رضا سعیدی در گفت‌وگویی ، با اشاره به اخذ وجه توسط منطقه آزاد اروند از زائران اربعین حسینی اظهار داشت: با هدف حذف عوارض خروج برای زائران از منطقه آزاد اروند پیگیری‌هایی انجام شد که  در نتیجه به صورت کلی عوارض خروج از مرز برای زائران حسینی در هر دو مرز حذف شده است.

وی به هزینه پارکینگ مرز چذابه اشاره کرد و افزود: هماهنگی‌های زیادی در این زمینه انجام شد که نتیجه آن کاهش مبلغ ۵۰ هزار تومانی ورودی پارکینگ به ۲۰ هزار تومان بوده است.

به گزارش نخبگان، زائران اربعین حسینی نسبت به اخذ هزینه ۵۰ هزار تومانی ورودی پارکینگ چذابه و همچنین اخذ مبلغ ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان برای عبور از منطقه آزاد اروند معترض و گله‌مند بودند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار