به مناسبت سالروز شکست حصر آبادان

رژه یگان‌های نظامی، انتظامی و بسیج مردمی در آبادان برگزار شد

تاریخ انتشار: چهارشنبه 5 مهر 1396 | 20:30 ب.ظ
رژه یگان‌های نظامی، انتظامی و بسیج مردمی در آبادان برگزار شد زمان مطالعه: < 1 دقیقه رژه ۵ مهر با حضور یگان‌های نظامی، انتظامی و بسیج مردمی و سخنرانی جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین در آبادان برگزار شد. به گزارش نخبگان، رژه نیروهای مسلح ۵ مهر امروز با حضور جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین، فرمانده‌های یگان‌های نظامی استان و مسئولان شهری آبادان و خرمشهر در آبادان برگزار شد. این رژه در […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

رژه ۵ مهر با حضور یگان‌های نظامی، انتظامی و بسیج مردمی و سخنرانی جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین در آبادان برگزار شد.

به گزارش نخبگان، رژه نیروهای مسلح ۵ مهر امروز با حضور جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین، فرمانده‌های یگان‌های نظامی استان و مسئولان شهری آبادان و خرمشهر در آبادان برگزار شد.

این رژه در ساعت ۷:۳۰ صبح و با تلاوت کلام‌الله مجید، سخنرانی فرماندهان دوران دفاع مقدس و همچنین سخنرانی سردار فضلی آغاز شد و سپس یگان‌های مختلف نظامی، انتظامی و مردمی رژه خود را آغاز کردند.

یگان‌های نمونه پایگاه دریایی خرمشهر و گردان‌های لشکر عملیاتی ولی‌عصر، گردان عملیاتی مقداد و گردان امنیتی بیت‌المقدس ازجمله گردان‌های نظامی حاضر در این رژه بودند.

همچنین حوزه مقاومت بسیج کارگری شهدای نفت، حوزه مقاومت بسیج شهدای زولفقار، حوزه مقاومت بسیج شهری و دانش‌آموزی نیز در این مراسم حضور داشتند.

حضور ناوچه‌های رزمی نیروی دریایی سپاه به همراه یگان‌های نمونه خودرویی و موتوری سپاه، بسیج، ارتش، آتش‌نشانی و حلال احمر نیز ازجمله برنامه‌های شاخص رژه ۵ مهر در آبادان بودند.

در این مراسم همچنین یگان‌های نظامی، شهری و امنیتی نیز نمایش اجرا کردند و باری دیگر اقتدار نظامی جمهوری اسلامی ایران را به دنیا نشان دادند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار