۶ شهید مفقود‌الاثر خوزستانی حادثه تروریستی حله شناسایی شدند

تاریخ انتشار: چهارشنبه 5 مهر 1396 | 20:12 ب.ظ
۶ شهید مفقود‌الاثر خوزستانی حادثه تروریستی حله شناسایی شدند زمان مطالعه: < 1 دقیقه مدیرکل حج و زیارت خوزستان از شناسایی ۶ شهید مفقودالاثر خوزستانی در حادثه تروریستی حله خبر داد. به گزارش نخبگان و به نقل از ایسنا، ناصر حویزاوی در گفت‌وگویی اظهار کرد: پس از شهادت تعدادی از مردم خوزستان در حادثه تروریستی حله در اربعین سال گذشته، ۶ نفر از زائران خوزستانی مفقوددالاثر شدند که با […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

مدیرکل حج و زیارت خوزستان از شناسایی ۶ شهید مفقودالاثر خوزستانی در حادثه تروریستی حله خبر داد.

به گزارش نخبگان و به نقل از ایسنا، ناصر حویزاوی در گفت‌وگویی اظهار کرد: پس از شهادت تعدادی از مردم خوزستان در حادثه تروریستی حله در اربعین سال گذشته، ۶ نفر از زائران خوزستانی مفقوددالاثر شدند که با پیگیری استاندار و سفرهای معاون استاندار، نماینده حج و زیارت خوزستان و هیاتی از خوزستان به عراق شناسایی این افراد در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: در طول ۱۰ ماه اخیر با گرفتن آزمایش‌های مکرر از این شهیدان، ۶ شهید خوزستانی شناسایی شدند که همه این شهیدان شناسایی شده زن هستند.

مدیرکل حج و زیارت خوزستان تصریح کرد: یک نفر از شهدا اهل شادگان، یک نفل اهل حمیدیه و چهار نفر اهل اهواز هستند.
حویزاوی بیان کرد: شهدای اهواز ساعت ۱۵ روز پنج‌شنبه از ابتدای گلزار شهدا تا قطعه خاص شهدای حسین تشییع خواهند شد. شهید شادگانی نیز ساعت ۱۶ روز پنج‌شنبه از بنیاد شهید به سمت میدان امام و شهید حمیدیه ساعت ۹ صبح از مسجد الهدی به سمت میدان قدس تشییع  و سپس به خاک سپرده می‌شوند.
وی گفت: با شناسایی این ۶ شهید پرونده شهدای خوزستانی در حادثه تروریستی حله بسته شد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار