گزارش مرکز ملی آمار ایران از تغییرات نرخ بیکاری؛

خوزستان یکی از ۳ استان کشور در بیشترین کاهش نرخ بیکاری

تاریخ انتشار: دوشنبه 3 مهر 1396 | 17:53 ب.ظ
خوزستان یکی از ۳ استان کشور در بیشترین کاهش نرخ بیکاری زمان مطالعه: ۲ دقیقه استان خوزستان یکی از سه استان کشور است که بیشترین کاهش نرخ بیکاری را در بهار سال ۱۳۹۶ نسبت به بهار سال ۱۳۹۲ داشته است به گزارش نخبگان و به نقل از تابناک: دلایل عمده ی کاهش یا افزایش نرخ بیکاری و همچنین عوامل اصلی تغییر شاخص های مرتبط با اشتغال و بیکاری در جلسه […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

استان خوزستان یکی از سه استان کشور است که بیشترین کاهش نرخ بیکاری را در بهار سال ۱۳۹۶ نسبت به بهار سال ۱۳۹۲ داشته است

به گزارش نخبگان و به نقل از تابناک: دلایل عمده ی کاهش یا افزایش نرخ بیکاری و همچنین عوامل اصلی تغییر شاخص های مرتبط با اشتغال و بیکاری در جلسه ای با حضور برخی استانداران کشور و به ریاست وزیر کشور بررسی و مورد بحث و تبادل نظر قرار خواهد گرفت.

به گزارش تابناک ، استانداران ۱۷ استان به همراه روسای سازمان برنامه و بودجه و مدیران کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی این استانها در این جلسه حاضر خواهند شد.

بر اساس گزارشات مرکز ملی آمار ایران، تعدادی از استانها در ردیف استانهای با بیشترین کاهش نرخ بیکاری و برخی دیگر از استانها در ردیف استانهای با بیشترین افزایش نرخ بیکاری قرار گرفته اند و بهمین منظور استانداران منتخب بر اساس شاخص های اعلام شده جهت بررسی دلایل عمده کاهش یا افزایش نرخ بیکاری در این استانها گردهم خواهند آمد.

بر اساس گزارشات مرکز ملی آمار ایران، استان خوزستان یکی از سه استان کشور است که بیشترین کاهش نرخ بیکاری را در بهار سال ۱۳۹۶ نسبت به بهار سال ۱۳۹۲ داشته است. این در حالی است که نام استان خوزستان در ردیف استان هایی که بیشترین نرخ بیکاری و یا بیشترین افزایش نرخ بیکاری را در بهار سال ۹۶ دارا بوده اند، دیده نمی شود.

بر اساس آمار مرکز ملی آمار ایران، استانهای کهگیلویه و بویراحمد، لرستان و گیلان سه استان کشور هستند که بیشترین کاهش نرخ بیکاری را در بهار سال ۹۵ نسبت به بهار سال ۹۲ داشته اند.

بر همین اساس، خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد و ایلام سه استان کشور هستند که بیشترین کاهش نرخ بیکاری را در بهار سال ۹۶ نسبت به زمان مشابه در سال۹۲ داشته اند.

بر این اساس استان های البرز، چهارمحال و بختیاری و کرمانشاه بیشترین نرخ بیکاری را در سال ۹۶ به خود اختصاص داده اند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار