چند نکته خطاب به سرپرست محترم فرمانداری اهواز در خصوص بیانیه اش !

آقای خونمیرزایی لطفا صداقت پیشه کنید!

سعيدآژده
تاریخ انتشار: شنبه 25 شهریور 1396 | 02:26 ق.ظ
آقای خونمیرزایی لطفا صداقت پیشه کنید! زمان مطالعه: ۲ دقیقه آقای خونمیرزایی لطفا صداقت پیشه کنید! بهتر است از مردم و نمایندگان و حتی استاندار عذرخواهی کنید! ♦ چند نکته خطاب به سرپرست محترم فرمانداری اهواز در خصوص بیانیه اش ! نخبگان – سعیدآژده: شما آیا هدفتان از صدور این بیانیه این نیست که هزینه های این بی تدبیری را متوجه استاندار محترم کنید و […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

آقای خونمیرزایی لطفا صداقت پیشه کنید! بهتر است از مردم و نمایندگان و حتی استاندار عذرخواهی کنید!
♦ چند نکته خطاب به سرپرست محترم فرمانداری اهواز در خصوص بیانیه اش !

نخبگان – سعیدآژده: شما آیا هدفتان از صدور این بیانیه این نیست که هزینه های این بی تدبیری را متوجه استاندار محترم کنید و خودتان را از زیر بار فشارها رها کنید!؟
?جناب سرپرست موقت سلام! اولین نکته یک شخص در دولت تدبیر امید صداقت است در مقایسه با دولت قبل اصل صداقت و راستگو یی ست.

?جنابعالی در تاریخ ۲۱ شهریور ساعت ۱۲ و ۴۵ دقیقه در خبری که خبرگزاری دولت ایرنا،با شما منتشر کرده بود صراحتا در پاسخ به اینکه چرا با وجود کمبود فضای آموزشی قرار است یک مدرسه تغییر کاربری داده شود صراحتا گفتید من به عنوان رئیس شورای تامین شهرستان اهواز تشخیص دادم که برای ارتقای امنیت منطقه این مکان متروکه و مخروبه به کلانتری تبدیل شود و بعد در ادامه فرمودید این زمین متعلق به دولت است و هر کس ادعای مالکیت دارد به دادگاه شکایت کند!
?جنابعالی در آن مصاحبه هیچ اشاره ای مبنی بر موقت بودن این واگذاری نداشته اید!
در ثانی ادعا کرده اید که زمین متعلق به دولت است
در ثالث همگان از وقفی بودن مدرسه مطلع اند
♦ اولا دولتمردی که بخاطر جایگاه مهم سیاسی باید صداقت پیشه کند یک روز مصاحبه می کند و می گوید بنده به عنوان رئیس شورای شهرستان تشخیص دادم یک روز دیگر بیانیه می دهد که این تصمیم بر شورای تامین استان اتخاذ شده است و هیچ سابقه ای از آن در شورای تامین شهرستان نیست حالا ما دم خروس را باور کنیم یا قسم حضرت عباس ع را!؟

? شما آیا هدفتان از صدور این بیانیه این نیست که هزینه های این بی تدبیری را متوجه استاندار محترم کنید و خودتان را از زیر بار فشارها رها کنید!؟

?شما در این بیانیه گفته اید تا شب پنجشنبه از اهدایی بودن زمین آموزشگاه اطلاعی نداشتم .
البته اینجا هم با زیرکی خواسته اید سخنی از وقفی بودن زمین نکنید و از کلمه اهدا استفاده کرده اید تا از بار شرعی و حقوقی آن بکاهید

♦سوال اساسی که اینجا مطرح است این است که آیا تصمیمات مهم در فرمانداری و شورای تامین با همین بی اطلاعی ها در حال اتخاذ شدن است!؟ یعنی قبل از اینکه تصمیمات مهمی را بگیرید بررسی میدانی انجام نمی دهید!؟
نکند مشکلات پیش آمده در انتخابات شورای شهر هم نتیجه همین بی اطلاعی های جنابعالی بوده است!؟
و در پایان متاسفانه دو سه روز است که فضای اجتماعی سیاسی و فرهنگی استان بخاطر این بی تدبیری تحت الشعاع قرار گرفته است و زحمات دولت محترم و استاندارمحترم،تحت الشعاع این موضوع قرار گرفته است آیا بهتر نیست به جای صدور بیانیه برای توجیه اشتباهات صورت گرفته از مردم ،نمایندگان و حتی استاندار محترم عذر خواهی کنید!؟

آقای دکتر خونمیرزایی عزیز شما شخصیت بسیار والایی دارید که حضور در فرمانداری بشدت به وجهه شما آسیب می زند ،آنروز آمدم به اتفاق عزیزی خدمتتان که مسایلی را بگویم که افتخار دیدار حاصل نشد ،به نظرم در همان شیلات بمانید و حضور در فرمانداری را محول کنید به کسانی دیگر…..
شما از داشته ها و دارایی های پر شکوه ما هستید که بشدت دوستتان داریم، ای کاش با تمام وجود می توانستم دلایل قلبی ام را برایت بنویسم تا بدانی این پیشنهاد را خدا می داند از روی عشق بشما نوشتم،
با سپاس فراوان.

سعید آژده ۲۴/شهریور ۱۳۹۶ اهواز

T.me/nokhbeganmis

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار