مدیرمعزول پتروشیمی دهدشت مدیر عامل ملی حفاری ایران شد!

تاریخ انتشار: جمعه 24 شهریور 1396 | 20:13 ب.ظ
مدیرمعزول پتروشیمی دهدشت مدیر عامل ملی حفاری ایران شد! زمان مطالعه: < 1 دقیقه افشاگری رئیس کمیسیون انرژی مجلس درباره انتصابات جدید زنگنه وزیر نفت؛ به گزارش نخبگان،فریدون حسنوند نماینده اندیمشک و رئیس کمیسیون انرژی مجلس افزود: هیأت رئیسه کمیسیون درباره رویه جدید و مشکوک زنگنه در انتصابات باند خاص برای سمت‌های بالای مدیریتی وزارت نفت، در آینده‌ نزدیک نشست اضطراری برگزار خواهد کرد. یک مدیر ناتوان را که […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

افشاگری رئیس کمیسیون انرژی مجلس درباره انتصابات جدید زنگنه وزیر نفت؛

به گزارش نخبگان،فریدون حسنوند نماینده اندیمشک و رئیس کمیسیون انرژی مجلس افزود:

هیأت رئیسه کمیسیون درباره رویه جدید و مشکوک زنگنه در انتصابات باند خاص برای سمت‌های بالای مدیریتی وزارت نفت، در آینده‌ نزدیک نشست اضطراری برگزار خواهد کرد.

یک مدیر ناتوان را که قبلاً به علت ناکارآمدی از مدیریت پتروشیمی دهدشت عزل شده است، به‌عنوان مدیرعامل شرکت ملی حفاری منصوب کرده‌اند.

اشاره این نماینده مجلس به سپهر سپهری مدیرعامل شرکت ملی حفاری تیدان است که روز گذشته جایگزین حیدر بهمنی شد.

انتصابات وزارت نفت، تاوان رأی عدم اعتماد کمیسیون انرژی و نمایندگان مناطق جنوبی و زاگرس‌نشین به بیطرف وزیر پیشنهادی نیرو و انتقام از رفتار نمایندگان است.

می‌خواهند در شرکت ملی پتروشیمی، یکی از فعالان حوادث بعداز انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸ را که حداکثر چهار سال است در وزارت نفت مشغول به کار شده به‌عنوان معاون وزیر و مدیرعامل پتروشیمی منصوب کنند.

کسی که انتصاب او به خاندانی بهایی مشهور است،‌ امروز برای عزل و نصب‌ها در سطوح مدیریتی وزارت نفت تصمیم می‌گیرد و پیگیری برخی قراردادها با شرکت‌های خاص را نیز برعهده دارد.

منبع: ( شفق)

?اخبار مهم ؛ فوری و حاشیه را دنبال کنید??
T.me/nokhbeganmis

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار