استاندار خوزستان: زمینه‌ساز مشارکت اقتصادی، مشارکت فرهنگی است

تاریخ انتشار: جمعه 17 شهریور 1396 | 03:03 ق.ظ
استاندار خوزستان: زمینه‌ساز مشارکت اقتصادی، مشارکت فرهنگی است زمان مطالعه: ۲ دقیقه استاندار خوزستان گفت: زمینه ساز مشارکت اقتصادی ابتدا مشارکت فرهنگی، احساس همیاری و ایجاد سرمایه اجتماعی است و پس از ایجاد این سرمایه شاهد جذب مشارکت های اقتصادی خواهیم بود. به گزارش نخبگان و به نقل از ایسنا، غلامرضا شریعتی در حاشیه جشنواره شب های فرهنگی، هنری خوزستان در برج میلاد تهران در جمع خبرنگاران […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

استاندار خوزستان گفت: زمینه ساز مشارکت اقتصادی ابتدا مشارکت فرهنگی، احساس همیاری و ایجاد سرمایه اجتماعی است و پس از ایجاد این سرمایه شاهد جذب مشارکت های اقتصادی خواهیم بود.

به گزارش نخبگان و به نقل از ایسنا، غلامرضا شریعتی در حاشیه جشنواره شب های فرهنگی، هنری خوزستان در برج میلاد تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این هفته جشنواره فرهنگی هنری خوزستان در دو روز در برج میلاد تهران در حال برگزاری است.

وی بیان کرد: هدف از برگزاری جشنواره فرهنگی هنری خوزستان در برج میلاد نشان دادن توانمندی های نهفته استان و آشنایی مردم ایران زمین با فرهنگ و هنر خوزستان است.

استاندار خوزستان گفت: به هر کجا که نگاه می‌کنیم خوزستان را به اقتصاد، نفت، فولاد، صنعت و کشاورزی می شناسند. اخیرا نیز خوزستان را به ریزگرد می‌شناسند.

شریعتی عنوان کرد: توان فرهنگی، هنری و سینمایی استان، قابلیت های نهفته آثار میراثی خوزستان و صنایع دستی آن، همه جزو نهفته هایی است که خیلی عرضه نشده اند و این مساله به علت چاق بودن و بزرگ بودن ذخایر ارزشمند خدادادی مانند نفت و صنعت در خوزستان است. در حال حاضر به دنبال آن هستیم تا این توانمندی ها را به جامعه، کشور و حتی دنیا عرضه کنیم.

وی بیان کرد: هدف ما این است تا وقتی سه اثر ثبت جهانی در استان وجود دارد، آن ها را به دنیا نشان دهیم و همچنین مردم پایتخت و ایران زمین را با آداب، رسوم و سنن مردم قهرمان خوزستان آشنا کنیم.

استاندار خوزستان گفت: به زودی قرار است هفته فرهنگی خوزستان نیز با کمک معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران را برگزار کنیم و بیش از پیش، ایران را با خوزستان آشنا کنیم.

وی خاطرنشان‌کرد: زمینه ساز مشارکت اقتصادی ابتدا مشارکت فرهنگی، احساس همیاری و ایجاد سرمایه اجتماعی است و پس از ایجاد این سرمایه شاهد جذب مشارکت های اقتصادی خواهیم بود.

شریعتی عنوان کرد: از طریق همزبانی و قرابت های سنتی – فرهنگی که با کشورهای منطقه داریم می توانیم از این ظرفیت و پتانسیل برای جذب سرمایه گذاران خارجی و ایرانی استفاده کنیم.

 

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار