تشریح حادثه تیراندازی مقابل بیمارستان آیت‌الله طالقانی اهواز

تاریخ انتشار: جمعه 17 شهریور 1396 | 01:47 ق.ظ
تشریح حادثه تیراندازی مقابل بیمارستان آیت‌الله طالقانی اهواز زمان مطالعه: < 1 دقیقه دکتر اسماعیل ایدنی رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز:  نخبگان: حدود ساعت ١٠ الی ١٠:٣٠ روز چهارشنبه ١۵ شهریورماه، یک زندانی مصدوم که اعزامی از زندان بود، با آمبولانس زندان به بیمارستان آیت‌الله طالقانی اهواز منتقل شد، زندانی روبه‌روی اورژانس بیمارستان از آمبولانس پیاده شده و با ویلچر به سمت بیمارستان برده می‌شود. ?قبل […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

دکتر اسماعیل ایدنی رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز:

 نخبگان: حدود ساعت ١٠ الی ١٠:٣٠ روز چهارشنبه ١۵ شهریورماه، یک زندانی مصدوم که اعزامی از زندان بود، با آمبولانس زندان به بیمارستان آیت‌الله طالقانی اهواز منتقل شد، زندانی روبه‌روی اورژانس بیمارستان از آمبولانس پیاده شده و با ویلچر به سمت بیمارستان برده می‌شود.

?قبل از وارد کردن زندانی به بیمارستان و پس از این که عرض خیابان را طی می‌کنند، در محل پیاده‌رو، یک خودرو سواری که حامل چند فرد مسلح نقاب‌دار بود، به محل نزدیک شده، افراد نقابدار پیاده شده و با حمله به نگهبانان همراه زندانی و تیراندازی، زندانی را سوار خودرو نموده، همگی متواری شده و محل را ترک می‌کنند.

?در اثر تیراندازی صورت گرفته به سمت داخل اورژانس بیمارستان، تیر به ساق پای یکی از پزشکان اورژانس اصابت نمود که
خوشبختانه حال عمومی این پزشک در حال حاضر خوب است.

?این افراد به بیمارستان وارد نشدند و تیراندازی در خارج از بیمارستان انجام شد که در پی آن، تیر به داخل اورژانس وارد شده و به پزشک که در اورژانس بوده اصابت کرده است.

?خوشبختانه این حادثه هیچگونه صدمه جانی بجز جراحت ایجاد شده برای پزشک اورژانس در پی نداشته است.

?در حال حاضر نیروهای امنیتی و انتظامی در محل حضور دارند، خدمت رسانی به بیماران اورژانس بیمارستان در حال انجام بوده و اوضاع عادی و آرام است.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار