حسینی یا جمالی نژاد کدام یک شهردار اهواز می شود؟

چراغ سبز جمالی نژاد شهردار اصفهان به شورای شهر اهواز

تاریخ انتشار: جمعه 3 شهریور 1396 | 16:35 ب.ظ
چراغ سبز جمالی نژاد شهردار اصفهان به شورای شهر اهواز زمان مطالعه: < 1 دقیقه عضو شورای شهر اهواز گفت: دکتر جمالی نژاد شهردار اصفهان موافقت خود را برای هدایت شهرداری اهواز به این شورا اعلام کرد. به گزارش نخبگان، وی در این باره گفت: آخرین تماس هایی که با دکتر جمالی نژاد داشتیم موافقت وی برای هدایت شهرداری اهواز با رویکرد اصلی تعامل و خدمت بی منت به مردم […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

عضو شورای شهر اهواز گفت: دکتر جمالی نژاد شهردار اصفهان موافقت خود را برای هدایت شهرداری اهواز به این شورا اعلام کرد.

به گزارش نخبگان، وی در این باره گفت: آخرین تماس هایی که با دکتر جمالی نژاد داشتیم موافقت وی برای هدایت شهرداری اهواز با رویکرد اصلی تعامل و خدمت بی منت به مردم اعلام شد. اعضای شورای شهر اهواز فردا جلسه ای غیر رسمی و داخلی برگزار خواهند کرد و نسبت چهار گزینه مطرح یعنی جمالی نژاد،حسینی،وطن خواه و عالیپور تصمیم گیری خواهد کرد. البته ۱۳ عضو شورا بین جمالی نژاد و حسینی یکی را بعنوان شهردار اهواز انتخاب خواهد کرد.

وی درپاسخ به این سوال که کدام یک از دو گزینه جمالی نژاد و حسینی شانس بیشتری برای شهردار شدن دارند، گفت:انتخاب و رای گیری اصل دموکراسی است و در جلسه فردا برگه های شخصی و مخفی اعضای شورای پنجم شهردار و سرپرست شهرداری اهواز را مشخص خواهد کرد.

وی افزود:ساعت ۹ صبح شنبه ۴ شهریور ماه دومین جلسه شورای کلانشهر اهواز به ریاست محمدجعفر فلسفی بصورت علنی و باحضور رسانه برگزار خواهد و همزمان هم سرپرست شهرداری و هم شهردار اهواز که فردا جمعه بر سرآنان اجماع خواهد شد در صحن علنی مجدد رای گیری معرفی می شوند.

وی جمالی نژاد را گزینه اکثریت اعضاء نام برد و گفت:قطعی شدن این گزینه فردادمشخص خواهد شد و سنبه اعلام می شود.

به گزارش نخبگان ، اخبار رسیده حا‌کی است هادی اهوازی از مدیدان میانی شهرداری اهواز نیز روز شنبه بعنوان سرپرست شهرداری اهواز می شود.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار