رئیس ستاد انتخاباتی روحانی در خوزستان در یک قدمی مدیرعاملی منطقه آزاد اروند

تاریخ انتشار: جمعه 3 شهریور 1396 | 16:23 ب.ظ
رئیس ستاد انتخاباتی روحانی در خوزستان در یک قدمی مدیرعاملی منطقه آزاد اروند زمان مطالعه: < 1 دقیقه آیا استاندار شریعتی در تقابل با اسماعیل زمانی می ایستد و کهرام مدیرعامل منطقه آزاد اروند می شود؟ به گزارش نخبگان ؛ حمید کهرام رئیس ستاد دکتر روحانی در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری در خوزستان از گزینه های تقریبا قطعی مدیرعاملی سازمان منطقه آزاد اروند آبادان-خرمشهر هستند. نماینده مردم اهواز در مجلس ششم و […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آیا استاندار شریعتی در تقابل با اسماعیل زمانی می ایستد و کهرام مدیرعامل منطقه آزاد اروند می شود؟

به گزارش نخبگان ؛ حمید کهرام رئیس ستاد دکتر روحانی در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری در خوزستان از گزینه های تقریبا قطعی مدیرعاملی سازمان منطقه آزاد اروند آبادان-خرمشهر هستند.

نماینده مردم اهواز در مجلس ششم و رئیس سابق موسسه سرم سازی رازی که در انتخابات ۲۹ اردیبهشت ماه ۹۶ بعنوان رئیس ستاد انتخاباتی روحانی منصوب شد و در کنار مردم و جریانات سیاسی توانستند رای اول را برای شیخ اعتدال کسب کنند ، حالا در آستانه دریافت پاداش این همه زحمت و تلاش های شبانه روزی خود می باشد.

قرار است به زودی سکه هدایت و مدیریت کلان منطقه آزاد اروند بنام کهرام ضرب و ایشان جایگزین اسماعیل زمانی ،دوست صمیمی غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در این منطقه بکر مالی و اقتصادی شود.

اسماعیل زمانی مدیر عامل منطقه آزاد اروند مهر ماه سال ۹۲ در این سمت منصوب شد و سال گذشته با پایان یافتن ماموریتش برای سه سال دیگر توسط ترکان دبیر مناطق آزاد کشور تمدید شد.

حال باید ببینیم که دکتر شریعتی استاندار خوزستان در کنار کدام یک از رفقای قدیمی خود قرار خواهد گرفت؟در کنار حمیدکهرام که این روزها عزیز دولت است یا اسماعیل زمانی که پشتیبان همیشگی و روزهای سخت استاندار فعلی خوزستان؟

البته فراموش نکنید روسای ستادهای انتخاباتی در سراسر کشور و در تمام ادوار پس از پیروزی در انتخابات پاداش خوبی میگیرند و انتصابات کهرام بعنوان مدیر عامل منطقه آزاد اروند پاداشی است که در سال ۹۲ جاسم جادری رئیس وقت ستاد روحانی در خوزستان پس از پیروزی ،بعنوان استاندار هرمزگان منصوب شد

 

منبع:شفق نیوز

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار