همه نفت متعلق به خوزستان است

در درگیری لفظی استاندار و یک مسئول وزارت نفت چه گذشت؟!

تاریخ انتشار: پنجشنبه 19 مرداد 1396 | 17:41 ب.ظ
در درگیری لفظی استاندار و یک مسئول وزارت نفت چه گذشت؟! زمان مطالعه: ۲ دقیقه  استاندار شریعتی خطاب به مسئول خدمات اجتماعی وزارت نفت: اجرای پروژه های عام المنفعه لطف وزارت نفت به خوزستان نیست بلکه وظیفه آن است چرا که همه نفت متعلق به خوزستان است! امیریان: در پروژه دو هزار واحدی نفت آبروی خوزستان را بردید و هرگز ظلمی که به بچه های نفت در بحث دو هزار […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

 استاندار شریعتی خطاب به مسئول خدمات اجتماعی وزارت نفت: اجرای پروژه های عام المنفعه لطف وزارت نفت به خوزستان نیست بلکه وظیفه آن است چرا که همه نفت متعلق به خوزستان است!

امیریان: در پروژه دو هزار واحدی نفت آبروی خوزستان را بردید و هرگز ظلمی که به بچه های نفت در بحث دو هزار واحدی شد را فراموش نمی کنم!

 

نخبگان: جلسه بررسی پیشرفت پروژه های عام المنفعه وزارت نفت در خوزستان به جدال استاندار و مسئول خدمات اجتماعی وزارت نفت منجر شد که بخشی از آن در ذیل می آید:
در این جلسه ٬ مدیر طرح‌های عمران مناطق نفتخیز و مسئول خدمات اجتماعی وزارت نفت درخصوص بحث اجرای پروژه های عام المنفعه شرکت نفت در خوزستان گفت: برای اجرای پروژه های عام المنغعه به خوزستان لطف می کنیم.

☑️ استاندار خوزستان در واکنش به سخن وی گفت: اجرای این پروژه ها نه لطف ، بلکه وظیفه وزارت نفت است و اگر بنا بر به کار بردن این ادبیات باشد، همه نفت متعلق به خوزستان است.

☑️ در ادامه مدیر طرح‌های عمران مناطق نفت خیز و مسئول خدمات اجتماعی وزارت نفت گفت: اگر شما خوزستانی هستید، من از شما خوزستانی تر هستم و به هیچ جا بیش از خوزستان علاقه ندارم. این سخن با پاسخ شریعتی مواجه شد که “در عمل باید خوزستانی بود و گرنه به حرف همه خوزستانی هستند” و امیریان پاسخ داد: در عمل هم خوزستانی هستم و هیچ کدام شما به اندازه من اهل عمل نیستید. من با کسی تعارف ندارم. در پروژه ۲ هزار واحدی نفت آبروی خوزستان را بردید و هرگز این ظلمی که به بچه های نفت در بحث دو هزار واحدی شد را فراموش نمی کنم.

☑️ استاندار خوزستان در واکنش به سخنان مسئول خدمات اجتماعی وزارت نفت درخصوص این که اولویت وزارت نفت انجام پروژه ها در مناطق حواشی دکل های نفتی است، گفت: شهرهایی که نفت استخراج می شود، حواشی دکل نفتی نیستند و بودجه باید به شهرهای کنار تاسیسات نفتی تعلق یابد نه حواشی تاسیسات نفتی.

☑️ مسئول خدمات اجتماعی وزارت نفت در واکنش به سخنان شریعتی گفت: پروژه را رها نمی کنیم ، قول و وعده بی خود نمی دهیم ، حرف نمی زنیم و کاری را که بگوییم انجام می دهیم حتما به سرانجام می رسانیم. فرق ما با دیگران این است که پای حرف مان می ایستیم. شریعتی نیز در پاسخ به وی گفت: خلاف اش را زیاد می بینیم. ابلاغیه های زیادی از وزارت نفت صادر شده که روی هواست!

در واکنش به این سخن استاندار خوزستان ، امیریان مسئول خدمات اجتماعی وزارت نفت اذعان داشت: سیاست روش های مختلف دارد. من این ها را تجربه کرده ام و بلدم! شما هم باید کم کم تجربه کنید.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار