استاندار خوزستان: استان در حوزه راه و شهرسازی عقب است

تاریخ انتشار: چهارشنبه 11 مرداد 1396 | 17:17 ب.ظ
استاندار خوزستان: استان در حوزه راه و شهرسازی عقب است زمان مطالعه: < 1 دقیقه استاندار خوزستان با اشاره به اینکه ۳۰ درصد از راه‌های حوزه وزارت راه و شهرسازی به استان خوزستان تعلق دارد گفت: تنها ۷۰ میلیارد تومان برای حوزه راه و شهرسازی اختصاص داده شده و این نشان‎دهنده کم‌لطفی به راه‌های استان خوزستان است. به گزارش نخبگان، غلامرضا شریعتی در حاشیه آئین کلنگ‌زنی باند دوم بزرگراه هفتگل […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

استاندار خوزستان با اشاره به اینکه ۳۰ درصد از راه‌های حوزه وزارت راه و شهرسازی به استان خوزستان تعلق دارد گفت: تنها ۷۰ میلیارد تومان برای حوزه راه و شهرسازی اختصاص داده شده و این نشان‎دهنده کم‌لطفی به راه‌های استان خوزستان است.

به گزارش نخبگان، غلامرضا شریعتی در حاشیه آئین کلنگ‌زنی باند دوم بزرگراه هفتگل باغملک اظهار داشت: همه باید برای دفاع از منافع استانی و منطقه‌ای بسیج شوند.

وی با بیان اینکه اقدامات مربوط به فاینانس جاده ایذه باغملک رامهرمز پیشرفت خوبی داشته است، افزود: با توجه به مشکلات راه‌های خوزستان میزان بار و مسافر با میزان جاده‌ها در استان همخوانی ندارد و اعتقاد داریم کمبودهای زیادی در رابطه با راه‌های خوزستان وجود دارد.

استاندار خوزستان با اشاره به اینکه ۳۰ درصد از راه‌های حوزه وزارت راه و شهرسازی به خوزستان تعلق دارد، گفت: تنها ۷۰ میلیارد تومان برای حوزه راه و شهرسازی اختصاص داده شده و این نشان‎دهنده کم‌لطفی به راه‌های خوزستان است اما قرار شد اعتبارات مورد نیاز از محل اسناد خزانه تامین شود.

وی با بیان اینکه لازم است به صورت جمعی مشکلات جاده‌ای و شهرسازی خوزستان را حل کنیم، تصریح کرد: با توجه به اینکه خوزستان در حوزه راه و شهرسازی عقب است و تلفات جاده‌ای زیادی در استان وجود دارد باید این عقب ماندگی را جبران کنیم.

شریعتی در پایان با اشاره به مشکل موسسه آرمان بیان کرد: هفته آینده در رابطه با برطرف کردن مشکل موسسه آرمان جلسه‌ای با رئیس بانک مرکزی برگزار می‌کنیم به دلیل اینکه برگرداندن سپرده‌ها و سرمایه‌های مردم تکلیف ما است.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار