آئین کلنگ زنی پروژه احداث گنجینه تاریخی صنعت نفت در مسجدسلیمان برگزار شد

تاریخ انتشار: سه شنبه 10 مرداد 1396 | 19:01 ب.ظ
آئین کلنگ زنی پروژه احداث گنجینه تاریخی صنعت نفت در مسجدسلیمان برگزار شد زمان مطالعه: < 1 دقیقه آئین کلنگ زنی پروژه گنجینه تاریخی صنعت نفت در مسجدسلیمان در پارک موزه کارخانه برق تمبی با حضور استاندار خوزستان و جمعی از مسئولان برگزار شد. به گزارش نخبگان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان ؛ دکتر غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در جریان سفر امروز دوشنبه نهم مرداد ماه به مسجدسلیمان در […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آئین کلنگ زنی پروژه گنجینه تاریخی صنعت نفت در مسجدسلیمان در پارک موزه کارخانه برق تمبی با حضور استاندار خوزستان و جمعی از مسئولان برگزار شد.

به گزارش نخبگان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان ؛ دکتر غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در جریان سفر امروز دوشنبه نهم مرداد ماه به مسجدسلیمان در آئین کلنگ زنی پروژه احداث گنجینه تاریخی صنعت نفت در مسجدسلیمان در پارک موزه کارخانه برق تمبی شرکت کرد.

شریعتی در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگاران عنوان کرد: همانطور که شروع نفت در ایران از شهرستان مسجدسلیمان بوده و از این بابت حق زیادی بر گردن مردم ایران دارد لازم است اکنون به عنوان موزه صنعت نفت در کنار آبادان بتواند تاریخ صنعت نفت ایران را به مردم کشور و همچنین گردشگران خارجی بازگو نماید و از این لحاظ بتواند در انعکاس تاریخی صنعت نفت کشور پیشتاز باشد.

 استاندار خوزستان افزود: این امر تا الان مغفول مانده بود اما با پیگیری های صورت گرفته در این زمینه بحمدلله کار خوب پیش رفته و انشاالله با تلاش مسئولان مختلف منشأ خیر شود و نفت بتواند خدمات اجتماعی به مردم مسجدسلیمان ارائه دهد و نشان دهنده این باشد در کشور ما صنعت نفت از کجا شکل گرفته و ریشه آن در کجا بوده است.

 گفتنی است اعتبار در نظر گرفته برای این پروژه ۳ میلیارد و دویست میلیون تومان است و پیش بینی میشود ظرف ده ماه اجرایی شود.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار