ایمن سازی جاده لالی به مسجدسلیمان

تاریخ انتشار: سه شنبه 10 مرداد 1396 | 17:43 ب.ظ
ایمن سازی جاده لالی به مسجدسلیمان زمان مطالعه: ۲ دقیقه استاندار خوزستان گفت: طرح ایمن سازی و ۴ بانده کردن جاده شهرستان لالی به مسجد سلیمان از جمله طرح های مهم این شهرستان است. به گزارش نخبگان، غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان اظهار کرد: شهرستان لالی با توجه به اقدامات صورت گرفته تاکنون تغییرات به سزایی کرده است که البته بخشی از کارها و مشکلات و […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

استاندار خوزستان گفت: طرح ایمن سازی و ۴ بانده کردن جاده شهرستان لالی به مسجد سلیمان از جمله طرح های مهم این شهرستان است.

به گزارش نخبگان، غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان اظهار کرد: شهرستان لالی با توجه به اقدامات صورت گرفته تاکنون تغییرات به سزایی کرده است که البته بخشی از کارها و مشکلات و معضلات مردم هنوز محقق نشده است.وی ادامه داد: مسئولان شهرستان باید با اهتمام بیشتری در جهت بررسی این مشکلات و پرداختن به آن ها اقدام کنند و همچنین با نگاه مثبت به کارهای خوب صورت گرفته توجه ویژه داشته باشند و با تفکر مثبت امیدواری را به مردم شهرستان القا و از منفی ‌گری و فقط دیدن مشکلات و کمبودها دوری کنند.

استاندار خوزستان گفت: طرح ۴ بانده کردن جاده شهرستان لالی به مسجد سلیمان از جمله طرح های مهم این شهرستان است که در حال پیگیری و انجام است همچنین مسائل آب کشاورزی و راه‌های روستایی این منطقه در دست اقدام و عمل و در حال پیگیری هستند.

شریعتی عنوان کرد: طرح سد تراز از جمله مباحث بسیار قابل اهمیت و مورد مناقشه شهرستان لالی است که در همین نشست بحث‌هایی هم در ارتباط با آن صورت گرفت که در دست بررسی و مکاتبه می باشد و همچنین مشکل آب شرب شهرستان هم تا دو ماه آینده حل خواهد شد.
وی بیان کرد: شهرستان مسجد سلیمان از جمله اولین شهرها در صنعت نفت ایران است که باید در امر موزه و تاریخ این صنعت در مسجد سلیمان اقدامات اساسی صورت گیرد تا در این باره حقی که بر گردن ایران به نوعی پرداخت شود و بتواند در تاریخ صنعت نفت و ارائه ان به مردم ایران پیشتاز باشد.

استاندار خوزستان در پایان گفت: اعتبار پروژه گنجینه تاریخی صنعت نفت در مسجد سلیمان که در پارک موزه کارخانه نفت قرار است احداث شود، به مبلغ ۳ میلیارد تومان است که طبق تعهد پیمانکار پروژه ظرف ده ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار