مدیر روابط عمومی دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان خوزستان:

نخستین مرکز خادمیاران رضوی در حوزه خبر در استان خوزستان راه‌اندازی شد

تاریخ انتشار: یکشنبه 8 مرداد 1396 | 17:56 ب.ظ
نخستین مرکز خادمیاران رضوی در حوزه خبر در استان خوزستان راه‌اندازی شد زمان مطالعه: ۲ دقیقه مدیر روابط عمومی دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان خوزستان با بیان اینکه امروز نخستین مرکز خادمیاران رضوی در حوزه خبر در خوزستان راه‌اندازی شد گفت: این مرکز با هدف ترویج فرهنگ رضوی در استان به صورت تخصصی در حوزه خبر و رسانه فعالیت می‌کند. به گزارش نخبگان ، حمیدرضا توکلی‌زاده امروز در نشست […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مدیر روابط عمومی دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان خوزستان با بیان اینکه امروز نخستین مرکز خادمیاران رضوی در حوزه خبر در خوزستان راه‌اندازی شد گفت: این مرکز با هدف ترویج فرهنگ رضوی در استان به صورت تخصصی در حوزه خبر و رسانه فعالیت می‌کند.

به گزارش نخبگان ، حمیدرضا توکلی‌زاده امروز در نشست خبری با اشاره به راه‌انداز شدن نخستین مرکز خادمیاران رضوی در حوزه خبر در خوزستان، اظهار داشت: این مرکز با هدف ترویج فرهنگ رضوی در استان به صورت تخصصی در حوزه خبر و رسانه فعالیت خواهد داشت.

وی به جذب خبرنگاران و هنرمندان برای حضور در این مرکز اشاره کرد و افزود: اشاعه فرهنگ کمک به محرومان در حوزه‌هایی از جمله وقف و نذر از دیگر اهداف تشکیل کانون خادم یاران رضوی در حوزه رسانه به شمار می‌رود.

مدیر روابط عمومی دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان خوزستان با بیان اینکه در زمینه وقف و نذر ویژه امام رضا(ع) عقب هستیم، بیان کرد: همچنین به منظور گسترش  اهداف مذکور مرکزی در حوزه رسانه در صدا و سیمای استان نیز تشکیل خواهد شد.

وی گفت: درصدد هستیم قسمتی از محرومیت‌های شهرستان‌های استان با کمک خیرین و مردم برطرف شود.

توکلی‌زاده درباره ثبت نام خبرنگاران در این مرکز عنوان کرد: خبرنگاران پس از ثبت نام ۶ ماه به صورت آزمایشی کار می‌کنند و پس از منتخب شدن به عنوان خادم یار رضوی منصوب و نیز پس از ۱۰ سال فعالیت، خادم رسمی امام رضا(ع) می‌شوند.

وی به سرکشی از خانواده‌های محروم اشاره کرد و ادامه داد: بعضی‌ها هستند که در گوشی‌ای افتاده‌اند و هیچکس از آنها خبر ندارند؛ با رسانه‌ای شدن موضوعات و همیاری خیران می‌توان به این عزیزان یاری رساند.

مدیر روابط عمومی دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان خوزستان با بیان اینکه خبرنگاران می‌توانند از امروز با مراجعه به سایت آستان قدس رضوی برای ثبت نام در کانون اقدام کنند، گفت: کارگاه ۶ ساعت آموزشی برای خبرنگاران در این زمینه برگزار می‌شود.

وی درباره اعزام زائر اولی‌ها به مشهد مقدس تصریح کرد: سال گذشته بیش از ۴۰۰ نفر به مشهد اعزام شدند و همچنین بیش از ۲۰۰۰ بسته حمایتی توزیع شده است.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار