رئیس جمعیت هلال احمر دزفول عنوان کرد:

جزئیات کشف جسد یکی از مفقودان تور گردشگری دز

تاریخ انتشار: پنجشنبه 5 مرداد 1396 | 17:11 ب.ظ
جزئیات کشف جسد یکی از مفقودان تور گردشگری دز زمان مطالعه: < 1 دقیقه به گزارش نخبگان، عبدالعظیم رضایی در گفت‌وگویی، اظهار کرد: پیش از ظهر امروز هنگامی که یک اکیپ پیاده از نیروهای مردمی در حال پایش منطقه بودند، یک جسد را در منطقه اشکفت بلنده رودخانه رویت می‌کنند و به نیروهای امداد و نجات اطلاع می‌دهند. وی ادامه داد: این جسد که متعلق به یکی از گردشگران […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

به گزارش نخبگان، عبدالعظیم رضایی در گفت‌وگویی، اظهار کرد: پیش از ظهر امروز هنگامی که یک اکیپ پیاده از نیروهای مردمی در حال پایش منطقه بودند، یک جسد را در منطقه اشکفت بلنده رودخانه رویت می‌کنند و به نیروهای امداد و نجات اطلاع می‌دهند.

وی ادامه داد: این جسد که متعلق به یکی از گردشگران حادثه دز به نام آقای مهربان فر بود. وی لیدر تور گردشگری حادثه دیده در منطقه چال کندی دزفول است. جسد اکنون از آب خارج و به سردخانه منتقل شده است.

رئیس جمعیت هلال احمر دزفول با اشاره به ادامه عملیات جستجوی دو مفقود دیگر حادثه دز عنوان کرد: در حال حاضر اکیپ هایی از هلال احمر، آتش نشانی دزفول و نیروهای مردمی منطقه را پایش و رصد می‌کنند. با توجه به کشف این جسد در منطقه اشکفت بلنده و احتمال وجود دو گردشگر مفقود دیگر در این منطقه، پایش گروه های امداد در اشکفت بلنده در حال انجام است.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار