۱۰ مصدوم در حادثه خارج شدن قطار اهواز – مشهد از ریل

تاریخ انتشار: یکشنبه 1 مرداد 1396 | 16:17 ب.ظ
۱۰ مصدوم در حادثه خارج شدن قطار اهواز – مشهد از ریل زمان مطالعه: < 1 دقیقه مدیر روابط عمومی اورژانس و فوریت‌های پزشکی خوزستان از مصدوم شدن ۱۰ نفر در حادثه خارج شدن قطار اهواز – مشهد در ایستگاه “گل مهک” خبر داد. به گزارش نخبگان، رضا رفیعی در گفت‌وگویی ، اظهار کرد: در این حادثه که ساعت ۱۴:۴۵امروز (اول مردادماه) در ایستگاه گل مهک نرسیده به اندیمشک رخ داد، هشت […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

مدیر روابط عمومی اورژانس و فوریت‌های پزشکی خوزستان از مصدوم شدن ۱۰ نفر در حادثه خارج شدن قطار اهواز – مشهد در ایستگاه “گل مهک” خبر داد.

به گزارش نخبگان، رضا رفیعی در گفت‌وگویی ، اظهار کرد: در این حادثه که ساعت ۱۴:۴۵امروز (اول مردادماه) در ایستگاه گل مهک نرسیده به اندیمشک رخ داد، هشت نفر مصدوم شدند.

وی با بیان اینکه سه دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شده اند افزود: شش مصدوم پس از انجام اقدامات اولیه درمانی توسط تکنسین‌های درمانی به بیمارستان امام علی(ع) انتقال یافتند و بقیه مصدومان در محل حادثه درمان شدند.

 مهرداد انصاری، مدیرکل راه‌آهن زاگرس نیز تصریح کرد: در این حادثه به هیچکدام از مسافران قطار خوشبختانه آسیبی نرسید. اکنون تعدادی از مسافران در نمازخانه ایستگاه و تعدادی نیز در درون قطار هستند که به محض بازگشایی خط، قطار به حرکت خود ادامه خواهد داد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار