دکتر شریعتی در دیدار با منتخبین پنجمین دوره شورای شهر اهواز:

شریعتی : رقابت و اختلاف سلیقه موجب رشد و پیشرفت است

تاریخ انتشار: سه شنبه 27 تیر 1396 | 17:55 ب.ظ
شریعتی : رقابت و اختلاف سلیقه موجب رشد و پیشرفت است زمان مطالعه: ۲ دقیقه دکتر شریعتی در دیدار با منتخبین پنجمین دوره شورای شهر اهواز گفت رقابت و اختلاف سلیقه موجب رشد و پیشرفت است اما اینها نباید مبنای خصومت بشود. نخبگان: دکتر غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در نشست با منتخبین پنجمین دوره شورای شهر اهواز که بعد از ظهریکشنبه بیست و پنجم تیرماه در سالن جلسات استانداری برگزار […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

دکتر شریعتی در دیدار با منتخبین پنجمین دوره شورای شهر اهواز گفت رقابت و اختلاف سلیقه موجب رشد و پیشرفت است اما اینها نباید مبنای خصومت بشود.

نخبگان: دکتر غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در نشست با منتخبین پنجمین دوره شورای شهر اهواز که بعد از ظهریکشنبه بیست و پنجم تیرماه در سالن جلسات استانداری برگزار شد گفت: این فرصت ها را باید غنیمت بشماریم و از طریق خدمت به خلق خدا در راستای کاهش مشکلات مردم گام برداریم و تمام تلاش و همت خود را جهت خدمت به مردم انجام دهیم.

شریعتی عنوان کرد: خوزستان به علت صنایع عظیم شهرهای مهم و شناخته شده ای دارد به عنوان مثال ماهشهر هفت میلیارد دلار تولید دارد و شاید کمتر شهری در کشور به چنین رقمی برسد و همچنین آبادان و خرمشهر با توجه به موقعیت منطقه آزاد اروند عملکرد اقتصادی چشمگیری دارند و یا دزفول و شوش که بیشترین تولید کشاورزی را دارند.

وی افزود: شوش در یک سال گذشته به تنهایی سیصد هزار تن گندم تولید کرد و این به یمن طرح ۵۵۰ هزار هکتاری مقام معظم رهبری و عنایت ویژه رئیس جمهور محترم به دست آمد.

استاندار خوزستان ادامه داد: خوزستان تنها استانی در کشور است که هشت شهر بالای صد هزار جمعیت دارد و با توجه به اینکه اهواز مرکز استان است باید به عنوان نگینی در کل استان بدرخشد.

شریعتی خاطرنشان کرد: با توجه به مرکزیت اهواز در استان هر چه تلاش شود این شهر پیشرفته تر و توسعه یافته تر و خدمات شهری آن به روز تر باشد سایر شهرهای استان را تحت تاثیر قرار خواهد داد و منجر به رشد آنها خواهد شد و هر چه شهر وضعیت سنتی و دارای کمبودها و مشکلات باشد سایر شهرهای استان هم به این وضعیت سوق می یابند.

استاندار خوزستان یادآور شد: در آغاز مسوولیتم همواره به توسعه اهواز تاکید داشته ام و انشاالله شما هم در این مسیر همراهی داشته باشید.

شریعتی اظهار کرد: مشکلات و محرومیت ها منجر به ناامیدی مردم می شود و مایوس شدن مردم یعنی مایوس شدن کل نظام و باید توجه داشت برنامه ها بر محور و اصل قدرتمند تر شدن نظام و پمپاژ امید و نشاط در جامعه باشد.

استاندار خوزستان تصریح کرد: از حواشی باید فاصله گرفت اما رقابت و اختلاف سلیقه موجب رشد و پیشرفت است اما اینها نباید مبنای خصومت شود و به نحوی نباشد که اصل شورا و کار شهرداری را زمین گیر کند.

شریعتی گفت: انتظار ما این است که در خدمات عمومی به طور جدی همت گمارده شود و مواردی مانند سلامت و بهداشت عمومی از قبیل دفع بهداشتی زباله و وضعیت کشتارگاه ها در اولویت باشد.

استاندار خوزستان تصریح کرد: شهرداری با اجرای پروژه های عمرانی در مناطق محروم می تواند در کاهش فاصله طبقاتی نقش مهمی ایفا کند و مسیر حرکتش به این سمت و سو باشد.

استاندار خوزستان عنوان کرد: در کنار شما هستیم تا اهواز شهری مدرن و پیشرفته شود و تلاش ‌شود رفاه بیشتری برای مردم و همراه با فساد کمتر و آینده امیدوارانه تری برای اهواز فراهم شود.

گفتنی است در ابتدای این دیدار اعضای منتخب پنجمین دوره شورای شهر اهواز به بیان دیدگاه ها و برنامه های خود در حوزه های مختلف شهری پرداختند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار