ساعت کار اداری تا پایان هفته جاری در خوزستان تا ساعت ۱۳ اعلام شد

تاریخ انتشار: یکشنبه 18 تیر 1396 | 16:59 ب.ظ
ساعت کار اداری تا پایان هفته جاری در خوزستان تا ساعت ۱۳ اعلام شد زمان مطالعه: ۲ دقیقه در پی هشدار هواشناسی نسبت به وقوع دمای ۵۰ درجه و بیشتر در بیشتر نقاط خوزستان، ستاد بحران استان در اطلاعیه ای، زمان کار اداری را تا پایان هفته جاری، تا ساعت ۱۳ اعلام کرد.  به گزارش نخبگان ، در اطلاعیه اداره کل مدیریت بحران استانداری خوزستان آمده است: هواشناسی استان دمای ۵۰ درجه و […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

در پی هشدار هواشناسی نسبت به وقوع دمای ۵۰ درجه و بیشتر در بیشتر نقاط خوزستان، ستاد بحران استان در اطلاعیه ای، زمان کار اداری را تا پایان هفته جاری، تا ساعت ۱۳ اعلام کرد.

 به گزارش نخبگان ، در اطلاعیه اداره کل مدیریت بحران استانداری خوزستان آمده است: هواشناسی استان دمای ۵۰ درجه و بیشتر و وقوع پدیده شرجی را تا روز چهارشنبه ۱۹ تیر برای بیشتر نقاط خوزستان پیش بینی کرده است.

در ادامه آمده است: شرکت برق منطقه ای خوزستان نیز نسبت به فشار بسیار بالای وارده بر تجهیزات شبکه برق این استان ناشی از وقوع دما بالای هوا در هفته گذشته هشدار داده و درخواست کاهش ساعت کاری ادارات، سازمان ها و ارگان های دولتی را در صورت پیش بینی تداوم وقوع دمای بالا ارائه کرده است. این درخواست به منظور جلوگیری از بروز حادثه احتمالی و گسترش قطع برق استان، مصرف بهینه برق، کاهش پیک باری شبکه برق، صرفه جویی در مصرف برق و آب به ویژه در ساعات اوج مصرف در ادارات و پیشگیری از قطعی احتمالی آب و برق و برای رفاه حال شهروندان مطرح شده است.
بر اساس این گزارش، ستاد بحران خوزستان پیش از این زمان کار اداری در روزهای شنبه و یکشنبه را تا ساعت ۱۳ اعلام کرده بود.
هواشناسی خوزستان اعلام کرده است: صبح شنبه میزان رطوبت در آبادان ۷۵ درصد، اهواز و هندیجان به ۵۰ درصد، ماهشهر و شادگان ۷۰ و در بستان به ۶۰ درصد رسید و پیش بینی می شود این پدیده تا روز دوشنبه به دلیل حاکمیت جریانات جنوبی بر خوزستان وجود باشد.
همچنین پیش بینی شده است دمای بالای ۵۰ درجه سانتیگراد و بالاتر نیز تا روز چهارشنبه در برخی نقاط خوزستان تداوم داشته باشد.
ستاد بحران خوزستان ۲۲ خرداد ماه مصوب کرد که زمان کار ادارات و دستگاه های اجرایی این استان در روزهایی که دمای هوای استان به بالای ۴۹ درجه می رسد، ساعت ۱۳ پایان یابد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار