استاندار شریعتی روز قلم را به اهالی قلم در خوزستان تبریک گفت

تاریخ انتشار: چهارشنبه 14 تیر 1396 | 17:14 ب.ظ
استاندار شریعتی روز قلم را به اهالی قلم در خوزستان تبریک گفت زمان مطالعه: < 1 دقیقه بسم الله الرحمن الرحیم «ن والقلم و ما یسطرون» سوگند به قلم و آنچه می‌نویسد. (قلم:۱) نخبگان: “قلم” تواضع می آورد، “قلم” به جامعه دانستن و آگاهی می بخشد، “قلم” در سرشت خود پاکی و نیکی را می آموزد. براستی، “قلم” با درون خود روشنایی را در عالم هستی به تصویر می کشد. اهتمام “قلم” […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

بسم الله الرحمن الرحیم

«ن والقلم و ما یسطرون»

سوگند به قلم و آنچه می‌نویسد. (قلم:۱)

نخبگان: “قلم” تواضع می آورد، “قلم” به جامعه دانستن و آگاهی می بخشد، “قلم” در سرشت خود پاکی و نیکی را می آموزد. براستی، “قلم” با درون خود روشنایی را در عالم هستی به تصویر می کشد. اهتمام “قلم” بر نقد استوار است، “قلم” در خدمت مردم و نیکی اندیشی جامعه و نگاه الهی بنا شده است.

۱۴ تیر ماه روزی است که می توان با نگاهی نو و ارزشی از آن یاد کرد. این روز می تواند بهانه ای برای زنده نگه داشتن و یادکردن از اهالی “قلم” باشد. اگر چه در بسیاری از موارد و مواقع زندگی با مشکلات و سختی هایی مواجه هستند ولی تمام تلاش دولت تدبیر و امید بر حفظ جایگاه و ایجاد امکانات برای این قشر زحمتکش می باشد.

اینجانب “روز قلم” را به کلیه نویسندگان، روزنامه نگاران، خبرنگاران عزیز و بی ادعا تبریک عرض می کنم و برای همه تلاش گران عرصه آگاهی و اطلاع رسانی عمری با عزت و تندرستی مسئلت دارم.

?غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار