ناتوان ها لطفا از کاندیداتوری ریاست اجتناب کنند!

خانه مطبوعات خوزستان و موضوع ریاست آن / ضرورت است یا نیاز؟!

تاریخ انتشار: چهارشنبه 14 تیر 1396 | 16:50 ب.ظ
خانه مطبوعات خوزستان و موضوع ریاست آن / ضرورت است یا نیاز؟! زمان مطالعه: ۲ دقیقه اداره کل فرهنگ ارشاد اسلامی خوزستان پا پیش بگذارد و بستر یک انتخابات ایده آل را فراهم سازد ? ناتوان ها لطفا از کاندیداتوری در جهت ریاست اجتناب کنند! نخبگان: موضوعی ست که اینروزها در بین رسانه های خوزستان مطرح شده است ،موضوع یا همان قضیه خانه مطبوعات خوزستان است که عده ای همواره بر […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

اداره کل فرهنگ ارشاد اسلامی خوزستان پا پیش بگذارد و بستر یک انتخابات ایده آل را فراهم سازد
? ناتوان ها لطفا از کاندیداتوری در جهت ریاست اجتناب کنند!

نخبگان: موضوعی ست که اینروزها در بین رسانه های خوزستان مطرح شده است ،موضوع یا همان قضیه خانه مطبوعات خوزستان است که عده ای همواره بر سر لباس های ژنده و مندرس این نعش یا جنازه همواره دعوا دارند……یعنی این همه هیاهو برای هیچ….
ضمنا هیچگونه تغییری در وضع مطبوعات و رسانه های استان طی این سالها شکل نگرفته است….
به جای جدل بر سر ریاست بیایید کمی مشکلات را مرتفع کنید آقایان مدعی!
یک سری از آقایان برای خودشان دم و دستگاهی راه انداخته اند و با یارگیری ها و قشون کشی ،مطبوعات را مبدل به میدان مبارزه کرده اند و همین مسائل متاسفانه همواره بر پیکره رسانه های استان ،آسیب جدی وارد کرده است….
حالا گیریم فلانی با بهمانی رئیس شد ،خب بشود ،چه میشود؟!
بازخورد آن یا پیامد آن چه میشود؟!
این همه آمده اند و رفته اند چه کرده اند که حالا ،تب ریاست بین مدعیان بالا رفته است؟!
انتخاب افراد سالم و توانمند البته همواره خوب و مبارک است اما این نام ها که برای ریاست مطرح شده است به نظر بنده ،افراد کم توانی هستند که هرگز تاثیرگذاری نداشته اند بر موقعیت استان بلکه تخریب گذار بوده اند متاسفانه!
طی این سالها ،نه شجاعتی در قلم
آقایان مشاهده شده است ،نه در جهت دادخواهی از مظلوم ،ما فریادی از اینان شنیده ایم، تنها هر جا آش بوده اینها فراش بوده اند.
مطبوعات نه نیاز به ریاست دارد نه کدخدا ،نه شیخ و نه شاه بلکه اداره کل فرهنگ ارشاد متولی مطبوعات است که همین نهاد هم در سالهای گذشته در دفاع از حقوق حقه مطبوعات پای ،پیش نگذاشته است!
طی این سالها ،نه شجاعتی در قلم آقایان مشاهده شده است ،نه در جهت دادخواهی از مظلوم ،ما فریادی از اینان شنیده ایم، تنها هر جا آش بوده اینها فراش بوده اند.
بحث روی تقی و نقی یا نام خاصی ،نیست بحث روی کیفیت کار است که متاسفانه بعضاً آقایان ندارند!
یک بار من تنها یک سخنرانی از همین آقای مدیر روابط عمومی آب و برق خوزستان که متاسفانه نامش یادم رفته است قبلا شاهد بودیم،در احقاق حق اهالی رسانه؛
گفتگویی از ایشان بود در صدا و سیمای،محلی یا همان شبکه خوزستان ،که ایشان ،گفتگوی،خوبی کرد ولی بعدها،ایشان هم سکوت کرد و در عمل نیز ندیدیم گره یی از کار اهالی مطبوعات یا رسانه گشوده شود در حالیکه تمامی اصناف از همدیگر دفاع می کنند و حمایت اما اهالی رسانه متاسفانه در تخریب همدیگر السابقون،والسبقت،هستند!

اگر واقعا نیاز و ضرورت ریاست مطبوعات حس میشود که نمی شود، ایرادی نیست ما هم استقبال می کنیم بشرطی که اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی باید ضمن دعوت از تمامی اهالی رسانه ،بستر یک انتخابات ایده آل و مبتنی بر دموکراسی را فراهم کند…

سعید آژده چهارشنبه ۱۴ تیرماه،۱۳۹۶ اهواز ساعت ۵۸دقیقه،بامداد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار