ترخیص کالاهای فاسد شدنی در کوتاه ترین زمان ممکن در خوزستان

تاریخ انتشار: یکشنبه 11 تیر 1396 | 20:13 ب.ظ
ترخیص کالاهای فاسد شدنی در کوتاه ترین زمان ممکن در خوزستان زمان مطالعه: < 1 دقیقه استاندارخوزستان با تاکید بر ترخیص کالاهای فاسد شدنی در کوتاه ترین زمان ممکن گفت: پرونده قاچاقی که در زمان مقرر تعیین تکلیف نشود تبرئه می شود و با دستگاههایی که در این زمینه اهمال کاری می کنند برخورد می شود. به گزارش نخبگان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان،دکتر غلامرضا شریعتی در جلسه کمیسیون […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

استاندارخوزستان با تاکید بر ترخیص کالاهای فاسد شدنی در کوتاه ترین زمان ممکن گفت: پرونده قاچاقی که در زمان مقرر تعیین تکلیف نشود تبرئه می شود و با دستگاههایی که در این زمینه اهمال کاری می کنند برخورد می شود.

به گزارش نخبگان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان،دکتر غلامرضا شریعتی در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز اظهارکرد:همه کالاها چه فاسد شدنی چه غیره باید در کوتاه ترین زمان ممکن ترخیص شوند زیرا معطل شدن این اقلام با توجه به نوسانات بازار تاجر را متضرر و سرمایه ملی را دچار مشکل می کند.

وی افزود: این کمیسیون برنامه زمان بندی برای ترخیص کالاها با توجه به نوع کالا تدوین و بر اساس آن روند کار صورت بگیرد،با دستگاههای که در اجرای این برنامه تعلل کنند برخورد می شود.

استاندارخوزستان بیان کرد: عدم ترخیص به موقع کالاها بویژه کالاهای فاسد شدنی نه تنها به تاجر بلکه بر سرمایه و اقتصاد کشور تاثیر منفی می گذارد و در بلند مدت با حجم زیادی پرونده مواجه می شویم. در این مورد تعزیرات حکومتی مجوز دارد تا پرونده هایی که دستگاههای اجرایی در موعد قانونی جواب نداد تبرئه کند.

شریعتی خاطرنشان کرد: کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز در حفظ سرمایه های کشور نقش دارد بنابراین در انجام وظایف خود دقت لازم را داشته باشید تا در زمینه واردات و صادارات کسی متضرر نشود.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار