استاندار خوزستان و عائله ی پنج میلیونی

عبدالرحمن نیک سرشت
تاریخ انتشار: یکشنبه 11 تیر 1396 | 18:37 ب.ظ
استاندار خوزستان و عائله ی پنج میلیونی زمان مطالعه: < 1 دقیقه نخبگان : چند روز قبل از معارفه دکتر غلامرضا شریعتی حکم استانداری خود را از هیأت دولت گرفت و در برگشت از تهران، گلچینی از دوستان خود را فراخواند، که نخست در گلزار شهدا و پس از آن به رسم ادب در محضر حضرت آیت الله جزایری شدند که طبق معمول، ایشان با گشاده رویی […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

نخبگان : چند روز قبل از معارفه دکتر غلامرضا شریعتی حکم استانداری خود را از هیأت دولت گرفت و در برگشت از تهران، گلچینی از دوستان خود را فراخواند، که نخست در گلزار شهدا و پس از آن به رسم ادب در محضر حضرت آیت الله جزایری شدند که طبق معمول، ایشان با گشاده رویی از استاندار جدید و همراهانش به گرمی استقبال نمود در سخنان پدرانه ی حضرت آیت الله جزایری یک دغدغه خاطر خاصی موج می زد که می شد از نحوه ی سوال پرسیدن ایشان از دکتر شریعتی آن را دریافت، مانند این سوال که توامان باجدیت و شوخی پرسیده شد.

“الحمدالله چند تا بچه داری” و شریعتی با تعجب خاصی سوالات را جواب می داد. آیت الله در ادامه گفت، خدا عائله شما را حفظ کند ولی از امروز به بعد باید بدانی که عائله ی شما جمعیت پنج میلیونی مردم خوزستان است با آن همه گرفتاری و مطالبات برحقی که دارند.

بعد از آن دیدار، از شریعتی پرسیدم به نظر شما چرا آیت الله جزایری این گونه سوال می کرد و براستی منظور اصلی ایشان چه بود !؟

او گفت: هدف ایشان تذکر در جدی شمردن و عظمت کار حکومتی بود که باید اولی بر امور حزبی و دار و دسته بازی باشد و دیدید که بنده هم در جواب، اطمینان خاطر ایشان را از این بابت جلب می کردم.

حالیه، اکنون که یک سال از این مساله می گذرد با این که می بینیم دار و دسته های زیادی در جهت سهم خواهی فشارهای طاقت فرسایی روی استاندار جوان می آورند اما ایشان بر طبق همان نصیحت اولویت نخست خود را مصلحت آن عائله پنج میلیونی می داند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار