دیدار شورای شهر پنجم اهواز با آیت الله جزایری

آیت الله جزایری:پیروزی شما ،پیروزی نظام و ولایت است

تاریخ انتشار: شنبه 10 تیر 1396 | 15:52 ب.ظ
آیت الله جزایری:پیروزی شما ،پیروزی نظام و ولایت است زمان مطالعه: ۲ دقیقه نخبگان : مقارن با عید سعید فطر منتخبین پنجمین دوره شورای اسلامی شهر اهواز با نماینده ولی فقیه در استان خوزستان دیدار کردند. آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری در این دیدار صمیمانه ضمن تبریک عید سعید فطر و حسن اعتماد و انتخاب مردم به منتخبین شورا اظهار کرد: مردم شما را به عنوان […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

نخبگان : مقارن با عید سعید فطر منتخبین پنجمین دوره شورای اسلامی شهر اهواز با نماینده ولی فقیه در استان خوزستان دیدار کردند.

آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری در این دیدار صمیمانه ضمن تبریک عید سعید فطر و حسن اعتماد و انتخاب مردم به منتخبین شورا اظهار کرد: مردم شما را به عنوان متدین و قابل اطمینان شناخته اند بنابراین موفقیت و پیروزی شما پیروزی اسلام و نظام ولایت است.
وی در ادامه افزود: امیدوارم در آستانه آغاز کار شورای پنجم با عنایت الهی و امام عصر همانگونه که تا کنون در سنگرهای مختلف جمهوری اسلامی در حال خدمت بوده اید افتخار سربازی و خدمت در سنگر پیش رو را نیز نصیبتان بگرداند.
امام جمعه اهواز پیرامون مسائل مبتلا به در کلان شهر اهواز بیان داشت: بعد از مبارزه با فساد که باید به صورت جدی صورت گیرد کارهای بزرگ و تحسین برانگیز همراه با برنامه ریزی های کلان برای این شهر نیاز است.
ایت الله جزایری با تاکید بر اینکه اگر میخواهید رضایت مردم جلب شود باید همت بلند داشته باشید گفت: نیازمند کلان نگری،مطالعات وسیع و جهان شمول و حتی فراتر از مرزهای کشور و شهرداری قوی و توانمند و حمایت و پشتیبانی شورا برای آبادانی اهواز هستیم.
وی افزود: اهواز نیاز به طرح ها و برنامه ریزی های کلانی برای درامدزایی و جذب سرمایه گذار دارد از سوی دیگر استاندار و مدیران کل نیز باید در این مسیرحامی شورا باشند زیرا امکانات و اعتباراتی در اختیار دارند که باید پای کار بیایند.
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: وضعیت و چهره محرومیت زده اهواز و پیمانکاران طلبکار و پروژه های ناتمام همه محصول عدم درامدزایی در شهرداری است. اگر می خواهیم در مناطق کم برخوردار تحول ایجاد کنیم بدون اعتبار هیچ کاری از پیش نمی بریم و وقتی نتوانیم سرمایه گذار جذب کنیم همه حرف ها و وعده ها به شعار تبدیل می شود.
موسوی جزایری تاکید کرد: هزاران متر زمین در حاشیه جاده های ساحلی رودخانه کارون وجود دارد که می توانند به عنوان مراکز مسکونی و تجاری و خرید مورد استفاده قرار گیرد و با این کار سرمایه های نقد را به سوی شهرداری روان کنیم.
پیش از سخنان نماینده ولی فقیه برخی از منتخبین پنجمین دوره شورای اسلامی شهر اهواز به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.

منبع :طلوع

     

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار