آزمون ورودی مدارس نمونه‌دولتی فردا برگزار می‌شود؛

رقابت بیش از ۳۰ هزار دانش‌آموز برای ورود به مدارس نمونه‌دولتی خوزستان

تاریخ انتشار: پنجشنبه 8 تیر 1396 | 18:02 ب.ظ
رقابت بیش از ۳۰ هزار دانش‌آموز برای ورود به مدارس نمونه‌دولتی خوزستان زمان مطالعه: < 1 دقیقه رئیس اداره سنجش آموزش و پرورش خوزستان از رقابت ۳۰ هزار و ۶۷۹ دانش‌آموز برای ورود به پایه‌های هفتم و دهم مدارس نمونه‌دولتی استان خبر داد. به گزارش نخبگان، محمدعلی مریدی با اشاره به اینکه آزمون ورودی مدارس نمونه‌دولتی به‌طور هم‌زمان در ۲۴ حوزه اصلی و ۱۶۹ حوزه فرعی برگزار می‌شود، اظهار کرد: این آزمون […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

رئیس اداره سنجش آموزش و پرورش خوزستان از رقابت ۳۰ هزار و ۶۷۹ دانش‌آموز برای ورود به پایه‌های هفتم و دهم مدارس نمونه‌دولتی استان خبر داد.

به گزارش نخبگان، محمدعلی مریدی با اشاره به اینکه آزمون ورودی مدارس نمونه‌دولتی به‌طور هم‌زمان در ۲۴ حوزه اصلی و ۱۶۹ حوزه فرعی برگزار می‌شود، اظهار کرد: این آزمون مدارس روز جمعه، ۹ تیرماه راس ساعت ۹ صبح در سراسر استان برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: ۳۰ هزار و ۶۷۹ دانش‌آموز برای ورود به پایه‌های هفتم و دهم مدارس نمونه‌دولتی استان در این آزمون به رقابت می‌پردازند.

مریدی افزود: ۲ هزار و ۴۰۰ نفر از همکاران فرهنگی در برگزاری این آزمون با اداره سنجش آموزش و پرورش خوزستان همکاری دارند.

رئیس اداره سنجش آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به سازوکار دریافت کارت ورود به آزمون، خاطرنشان کرد: داوطلبان این آزمون می‌توانند جهت دریافت کارت ورود به جلسه، به سامانه ثبت‌نام این آزمون به آدرس http://10.232.115.97:8090 مراجعه کنند.

وی اضافه کرد: سامانه دریافت کارت ورود به جلسه تا ساعت ۲۴ روز پنج‌شنبه، ۸ تیرماه فعال خواهد بود.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار