میزان زکات فطریه در خوزستان ۴۵هزار ریال اعلام شد

تاریخ انتشار: جمعه 2 تیر 1396 | 19:04 ب.ظ
میزان زکات فطریه در خوزستان ۴۵هزار ریال اعلام شد زمان مطالعه: < 1 دقیقه نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز میزان زکات فطریه در استان را بر اساس قوت سه کیلوگرم گندم برای هر نفر ، ۴۵هزار ریال اعلام کرد. به گزارش نخبگان، آیت الله سیدمحمدعلی موسوی جزایری در خطبه های نماز جمعه اهواز در پاسخ به سوال های برخی مومنان روزه دار در خصوص میزان […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز میزان زکات فطریه در استان را بر اساس قوت سه کیلوگرم گندم برای هر نفر ، ۴۵هزار ریال اعلام کرد.

به گزارش نخبگان، آیت الله سیدمحمدعلی موسوی جزایری در خطبه های نماز جمعه اهواز در پاسخ به سوال های برخی مومنان روزه دار در خصوص میزان فطریه امسال گفت: به تازگی در فضای مجازی میزان فطریه را ۶۰هزار ریال اعلام کرده اند که این رقم در خوزستان با توجه به قیمت روز گندم در استان ، فاقد اعتبار است.

وی تاکید کرد: بهای گندم در همان محل یا استان مورد استناد است که ما نیز بر اساس تحقیقات محلی به رقم هر کیلوگرم گندم ۱۵هزار ریال رسیدیم.
وی گفت: مستحب است زکات فطریه در روز عید فطر و پیش از نماز عید فطر پرداخت شود و مسئولیت پرداخت آن برعهده کفیل یا سرپرست خانواده است.
نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز اظهار داشت:پرداخت زکات فطریه از سوی سرپرست یا کفیل خانواده برای افراد زیرپوشش که حتی روزه نگرفته اند و یا کودک یا شیرخوار هستند نیز واجب است.
بر اساس تقویم رسمی کشور روز دوشنبه پنجم تیرماه عید سعید فطر است.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار