رئیس ستاد بزرگداشت روز جهانی قدس در خوزستان:

راهپیمایی روز قدس در اهواز ‌

تاریخ انتشار: یکشنبه 28 خرداد 1396 | 19:08 ب.ظ
راهپیمایی روز قدس در اهواز ‌ زمان مطالعه: ۲ دقیقه رئیس ستاد بزرگداشت روز جهانی قدس در خوزستان گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس در اهواز راس ساعت ۱۱ صبح از درب مسجد آیت‌الله موسوی جزایری آغاز و تا مصلی امام خمینی(ره) این شهرستان ادامه دارد. به گزارش نخبگان، حجت‌الاسلام سیدلطف‌الله سپهر، امروز در جلسه ستاد هماهنگی روز جهانی و بزرگداشت شهدای هفتم تیرماه شهرستان اهواز […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

رئیس ستاد بزرگداشت روز جهانی قدس در خوزستان گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس در اهواز راس ساعت ۱۱ صبح از درب مسجد آیت‌الله موسوی جزایری آغاز و تا مصلی امام خمینی(ره) این شهرستان ادامه دارد.

به گزارش نخبگان، حجت‌الاسلام سیدلطف‌الله سپهر، امروز در جلسه ستاد هماهنگی روز جهانی و بزرگداشت شهدای هفتم تیرماه شهرستان اهواز اظهار داشت: روز جهانی قدس و انتفاضه فلسطین از شاهکارهای امام امت اسلامی است.

وی با اشاره به جمع‌بندی سران کشورهای عربی در سودان و یا سومالی برای محو روز جهانی قدس، گفت: این کشورها از تجمعات مردمی، حضور عموم مردم در صحنه‌های عدالت‌خواهی و آرمان خواهی همچنین شعار برائت از مشرکان هراس دارند.

رئیس ستاد بزرگداشت روز جهانی قدس در خوزستان این یوم‌الله را روز تکمیل عبادت روزه از طریق برائت از مشرکان دانست و بیان کرد: این روز را که یادگار امام راحل است بایستی در نهایت عزت و آبرومندی گرامیداشت و به عنوان حرکتی نمادین انقلاب اسلامی در سطح جهان به فرهنگ تبدیل شده است.

وی با اشاره به ضرورت همکاری تمامی دستگاه‌ها و برنامه‌ریزی پیوسته همراه با التزام به برنامه‌ها از سوی ادارات و سازمان‌ها، افزود: راهپیمایی روز جهانی قدس در اهواز راس ساعت ۱۱ صبح از درب مسجد آیت‌الله موسوی جزایری آغاز و تا مصلی امام خمینی(ره) این شهرستان ادامه دارد.

‌سپهر عنوان کرد: از شعارهای محوری و وصیت‌نامه امام درباره روز جهانی قدس، شعارهای انقلابی و استکبارستیز رهبر معظم انقلاب، تصاویر شهدای مدافع حرم به ویژه شهدای حادثه تروریستی تهران در تبلیغات محیطی استفاده می‌شود.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان بیان کرد: برای راهپیمایی روز جهانی قدس نیاز است که برنامه‌های دینی مرتبط تولید و اطلاع‌رسانی و تبلیغ در فضای مجازی انجام شود همچنین برای این روز گروه‌های هلال احمر و بهداشت و دستگاه‌های آب‌پاس جهت خنکی مسیر استفاده شود.

تمهیدات لازم برای گرامیداشت روز جهانی قدس در اهواز اتخاذ شده است

در این جلسه عبدالحمید فخاری مقدم، معاون برنامه‌ریزی فرمانداری شهرستان اهواز با اشاره به برنامه‌ریزی لازم جهت گرامیداشت روز جهانی قدس در اهواز، اظهار داشت: در این زمینه مشکلی خاصی وجود ندارد و تمهیدات لازم نیز اتخاذ شده است.

وی با اشاره به بزرگداشت هفتم تیرماه و اینکه ۳ نفر از این شهدا خوزستانی هستند، بیان کرد: باید مراسم با شکوهی نسبت به سال‌های  و در شأن و جایگاه این شهدا در شهرستان اهواز برگزار شود.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار