خوراکی هایی که شما را لاغر می کنند

تاریخ انتشار: یکشنبه 28 خرداد 1396 | 19:04 ب.ظ
خوراکی هایی که شما را لاغر می کنند زمان مطالعه: ۲ دقیقه به گزارش نخبگان و به نقل از درنگ، خوراکی هایی وجود دارند که در کنار رژیم های غذاییتان می توانید از آن ها استفاده کنید تا مشکل چاقی شما برطرف شود ۱- کار فلفل‌ها بیشتر از تند کردن غذاهایتان است. در واقع این خوراکی بخشی به نام کپسایسین دارد که گفته می‌شود خاصیت چربی‌سوزی فراوان […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

به گزارش نخبگان و به نقل از درنگ، خوراکی هایی وجود دارند که در کنار رژیم های غذاییتان می توانید از آن ها استفاده کنید تا مشکل چاقی شما برطرف شود

۱- کار فلفل‌ها بیشتر از تند کردن غذاهایتان است. در واقع این خوراکی بخشی به نام کپسایسین دارد که گفته می‌شود خاصیت چربی‌سوزی فراوان دارد. این بخش فعالیت بدنی شما را زیاد می‌کند و چربی را می‌سوزاند.

۲- ماست ساده برای شروع یک روز ایده‌آل است. خاصیتش هم این است که میکروب روده را به باکتری‌ای تبدیل می‌کند که مفید است. از وقتی تفاوت بین باکتری خوب و بد روده مشخص شده، تائید شده که تعادل برقرار کردن بین آن‌ها باعث چربی‌سوزی بدن می‌شود. فراموش نکنید ماست‌های طعم دار قند دارند و بهترین ماست‌ها ماست ساده است.

۳- یک فنجان قهوه روزانه‌ شاید به کم کردن وزن شما کمک کند. کافئین باعث می‌شود تپش قلب شما بیشتر شود و در نتیجه انرژی بیشتری می‌سوزانید. بهتر است یک فنجان قهوه روزانه قبل از شروع فعالیت‌های سنگینتان بنوشید. خیلی‌ها معتقدند چای سبز هم کار را می‌کند و از کافئین قوی‌تر هم هست.

۴- متخصصان تغذیه معتقدند مصرف روزانه مقداری سرکه سیب باعث کاهش وزن شما می‌شود. بررسی‌ها نشان داده افرادی که ۱۲ هفته پشت سر هم روزانه سرکه سیب بخورند لاغر می‌شوند. اگر سرکه سیب را با عسل طبیعی مخلوط کنیم نتیجه بهتر هم خواهد بود.

۵- کمتر کسی به این فکر می‌کند که روغن‌ها می‌توانند باعث لاغری شوند اما بعضی روغن‌ها برای سلامتی بسیار مفیدند و البته مناسب برای متابولیسم بدن. روغن نارگیل یکی از آن روغن‌هاست که دشمن چربی‌های بدن است. هرچه بیشتر انرژی داشته باشید کالری بیشتری هم می‌سوزانید و روغن نارگیل به محض ورود به بدن تبدیل به انرژی می‌شود. روغن نارگیل را هم می‌توان روی سالاد و سبزیجات ریخت و هم در بعضی از غذاها به عنوان افزودنی استفاده کرد. روغن آواکادو هم خواصی شبیه به روغن نارگیل دارد.

۶- کلیه خوراکی‌‎هایی که باعث بهبود عملکرد کبد می‌شوند برای بدن و چربی‌سوزی مفیدند. کاسنی، رازیانه، شاهی و دیگر سبزیجات می‌توانند به سالادهای شما اضافه شوند و تاثیر مثبتی روی فعالیت‌‎های بدن داشته باشند. اگر می‌خواهید خواص همه‌ این سبزیجات را یکجا و به صورت مایع داشته باشید چای سبز بنوشید. چای سبز به طور میانگین متابولیسم بدن را در هر ۲۴ ساعت ۴ درصد افزایش می‌دهد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار