جان‌باختن کودک اهوازی را پیگیری می‌کنیم

تاریخ انتشار: یکشنبه 28 خرداد 1396 | 19:00 ب.ظ
جان‌باختن کودک اهوازی را پیگیری می‌کنیم زمان مطالعه: < 1 دقیقه نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی گفت: جان‌باختن کودک اهوازی را در راستای احقاق حقوق مردم اهواز پیگیری می‌کنیم. به گزارش نخبگان ، على سارى در جمع هنرمندان استان خوزستان اظهار داشت: هر مسئول و مدیرى که یک صندلی در این شهر اشغال کند باید جوابگوی عملکرد خود باشد. وی […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی گفت: جان‌باختن کودک اهوازی را در راستای احقاق حقوق مردم اهواز پیگیری می‌کنیم.

به گزارش نخبگان ، على سارى در جمع هنرمندان استان خوزستان اظهار داشت: هر مسئول و مدیرى که یک صندلی در این شهر اشغال کند باید جوابگوی عملکرد خود باشد.

وی با تاکید بر این نکته که شانه خالی کردن مسئولان مورد قبول نیست تصریح کرد: هر مسئولی باید احساس مسولیت کند و تمام مردم شهر را خانواده خود بداند.

نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این مطلب که هر مسئولی باید جهت رفاه مردم قدم بردارد عنوان کرد: متاسفانه شایسته سالاری در انتصابات معدوم شده است.

وی با یادآوری این نکته که برخی اتفاقات استان خوزستان قابل بخشش نیست بیان کرد: حادثه جان‌باختن کودک خردسال اهوازی زنده‌یاد علی بروایه دردناک و برای تمام مردم ناراحت کننده بود.

ساری تاکید کرد: تا احقاق حق مردم شریف اهواز موضوع جان‌باختن این کودک خردسال را دنبال کنیم و اصرار داریم این موضوع به نتیجه برسد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار