رئیس مرکز اورژانس خوزستان

گرما‌زدگی ۷ نفر را در استان خوزستان راهی بیمارستان کرد

تاریخ انتشار: یکشنبه 28 خرداد 1396 | 18:51 ب.ظ
گرما‌زدگی ۷ نفر را در استان خوزستان راهی بیمارستان کرد زمان مطالعه: < 1 دقیقه رئیس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی استان خوزستان گفت: با توجه به هوای گرم خوزستان ۱۰ ماموریت گرمازدگی داشتیم که ۳ نفر در محل درمان و ۷ نفر به دلیل وخامت گرمازدگی به بیمارستان اعزام شدند. به گزارش نخبگان، شهریار میرخشتی با اشاره به ماموریت‌های مرکز اورژانس در ۳ ماهه اخیر اظهار داشت: با توجه به […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

رئیس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی استان خوزستان گفت: با توجه به هوای گرم خوزستان ۱۰ ماموریت گرمازدگی داشتیم که ۳ نفر در محل درمان و ۷ نفر به دلیل وخامت گرمازدگی به بیمارستان اعزام شدند.

به گزارش نخبگان، شهریار میرخشتی با اشاره به ماموریت‌های مرکز اورژانس در ۳ ماهه اخیر اظهار داشت: با توجه به هوای گرم خوزستان تعدادی از شهروندان به دلیل گرمازدگی به بیمارستان مراجعه کردند.

وی با بیان اینکه ۱۰ ماموریت گرمازدگی را در این روزهای داغ خوزستان داشتیم افزود: در این ۱۰ ماموریت ۳ نفر در محل درمان و ۷ نفر به دلیل وخامت گرمازدگی به بیمارستان اعزام شدند.

رئیس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی خوزستان با بیان اینکه ۶ نفر از افرادی که دچار گرمازدگی شدند زن و ۴ نفر مرد هستند، گفت‌: ۷ نفر از بیماران گرمازده در اهواز، یک نفر در هندیجان و ۲ نفر در ماهشهر درمان شدند.

وی  عنوان کرد: با توجه به اینکه افراد مسن و خردسالان بیشتر در معرض گرمازدگی هستند توصیه می‌شود افرادی که مشکلات تنفسی و قلبی  و عروقی دارند تا جایی که ممکن است در فضای بیرون از منزل قرار نگیرند و مراقبت‌های ایمنی را انجام دهند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار