اختصاص اعتبار به خوزستان برای رفع ریزگردها

تاریخ انتشار: دوشنبه 22 خرداد 1396 | 17:29 ب.ظ
اختصاص اعتبار به خوزستان برای رفع ریزگردها زمان مطالعه: ۲ دقیقه مدیرکل سازمان برنامه و بودجه خوزستان از اختصاص ‌۲۳ هزار میلیارد تومان اعتبار برای رفع ریزگردها در استان خبر داد. به گزارش نخبگان ؛ امید حاجتی، مدیرکل سازمان برنامه و بودجه خوزستان با اعلام این خبر بیان کرد: سامانه ورود اطلاعات ارجاع کار به پیمانکاران برای پروژه‌های کوچک و بزرگ ضروری است چرا که راه‌اندازی […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مدیرکل سازمان برنامه و بودجه خوزستان از اختصاص ‌۲۳ هزار میلیارد تومان اعتبار برای رفع ریزگردها در استان خبر داد.

به گزارش نخبگان ؛ امید حاجتی، مدیرکل سازمان برنامه و بودجه خوزستان با اعلام این خبر بیان کرد: سامانه ورود اطلاعات ارجاع کار به پیمانکاران برای پروژه‌های کوچک و بزرگ ضروری است چرا که راه‌اندازی این سامانه سبب افزایش شفافیت کاری می‌شود.

وی اظهار داشت: توسط راه‌اندازی سامانه ورود اطلاعات ارجاع کار به پیمانکاران می‌توان یک فضای رقابتی سالم ایجاد کرد و در جهت بهبود کیفیت پروژه‌های عمرانی همچنین اولویت بخشیدن به ارجاع کار به مشاوران و پیمان‌کاران بومی گام‌های موثری را برداریم.

حاجتی با اشاره به اینکه امسال اعتبارات بسیار خوبی برای خوزستان درنظر گرفته شده است، اذعان کرد: ۲۳ هزار میلیارد تومان برای رفع ریزگردها و مشکلات آب استان و دیگر اعتبارات در بخش‌های مختلف پیش‌بینی شده که در کل میزان اعتبارات بیش از ۲ برابر رشد کرده است.

مدیرکل سازمان برنامه و بودجه خوزستان با بیان اینکه اگر اعتبارات پیش‌بینی شده به درستی مدیریت شوند شاهد فعال شدن پروژه‌ها در استان می‌شویم، بیان داشت: ظرف ۱ الی ۲ هفته آموزش‌های لازم برای استفاده از سامانه ثبت عملکرد صورت گیرد تا امسال استفاده از سامانه ورود اطلاعات ارجاع کار به پیمان‌کاران اجرایی شود.
وی درباره الزام امکان سنجی بررسی مشکلات ساختمانی و بیمه‌نامه گفت: در صورت نهایی شدن الزام امکان سنجی بررسی مشکلات ساختمانی دستگاه‌های اجرایی و شهرداری‌ها را موظف می‌کنیم پایان کار پروژه‌های عمرانی مسکونی، دولتی و خصوصی را ملزم به ارائه بیمه‌نامه کنند.

امید حاجتی افزود: با توجه به مشاهده برخی شرکت‌های پیمان‌کاری که با مطالبات کمی از نظام اجرایی دولت داشتند، تواستند آرای چند برابری بگیرند که این عمل به ضرر دولت است بنابراین در این راستا کمیته پیمان‌کار درصورت مشاهده چنین کوتاهی از شرکت‌ها موظف است با شرکت متخلف مطابق قانون برخورد کند به دلیل اینکه به اعتبارات استان لطمه می‌زند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار