سال آینده ؛

افزایش حقوق کارمندان خوزستانی

تاریخ انتشار: دوشنبه 22 خرداد 1396 | 17:21 ب.ظ
افزایش حقوق کارمندان خوزستانی زمان مطالعه: < 1 دقیقه معاون برنامه ریزی و بودجه سازمان برنامه و بودجه خوزستان از افزایش حقوق کارمندان تا سقف ۵ میلیون ریال در مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس استان از سال آینده خبر داد. به گزارش نحبگان، مهرداد نیکو، معاون برنامه ریزی و بودجه سازمان برنامه و بودجه خوزستان با اعلام این خبر اظهار داشت: در ماده ۱۱۲ […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

معاون برنامه ریزی و بودجه سازمان برنامه و بودجه خوزستان از افزایش حقوق کارمندان تا سقف ۵ میلیون ریال در مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس استان از سال آینده خبر داد.

به گزارش نحبگان، مهرداد نیکو، معاون برنامه ریزی و بودجه سازمان برنامه و بودجه خوزستان با اعلام این خبر اظهار داشت: در ماده ۱۱۲ قانون برنامه ششم توسعه برای مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس خوزستان و مناطقی که به صورت مستقیم از جنگ تحمیلی آسیب دیدند، یک ظرفیت قانونی درنظر گرفته شده است.

وی افزود: در این ماده قانونی تسهیلاتی در نظر گرفته شده که ۲ بند این تسهیلات کارکنان دولت را شامل می شود و یک بند آن مربوط به بند یک ماده ۶۸ قانون مدیریت خدمات است.
نیکو بیان کرد: براین اساس پیش بینی شده فوق العاده شغل کارمندان دولت در این مناطق که تحصیلات آن ها زیر کارشناسی ارشد است تا ۲۰ درصد افزایش یابد.
معاون برنامه ریزی و بودجه سازمان برنامه و بودجه خوزستان اذعان داشت: برای کارشناسی ارشد و بالاتر نیز ۲۵ درصد افزایش حقوق و مزایا و به صورت مستقیم ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال و به صورت غیر مستقیم تاثیری که در اضافه کار و ماموریت حقوق کارمندان دولت دارد تا ۵ میلیون ریال است.
وی تصریح کرد: از سال دوم اجرای برنامه ششم توسعه که سال آینده است این برنامه اجرایی می شود.
مهرداد نیکو بیان داشت: مقدمات این برنامه شامل دریافت مصوب حقوق و دستمزد باید فراهم شود تا اجرا شود.
وی خاطرنشان کرد: معتقدیم این برنامه باید کل خوزستان را که از جنگ تحمیلی آسیب دیده شامل شود، اما این موضوع به ستاد نیروهای مسلح واگذار شده که این برنامه در کدام مناطق خوزستان اجرایی شود.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار