نتایج بازبینی بخش صحنه‌ای جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر اعلام شد

تاریخ انتشار: جمعه 12 خرداد 1396 | 19:21 ب.ظ
نتایج بازبینی بخش صحنه‌ای جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر اعلام شد زمان مطالعه: < 1 دقیقه هیات انتخاب بیستمین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر، ۸ نمایش را به صورت قطعی و سه نمایش را به صورت مشروط برای حضور در بخش صحنه‌ای این جشنواره معرفی کرد. به گزارش نخبگان ، هیات انتخاب بخش صحنه ای متشکل از سعید آلبوعبادی، عبدالرضا نصاری، حمید رضا سالاروند و حمید طالبی هستند. بر اساس رای […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

هیات انتخاب بیستمین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر، ۸ نمایش را به صورت قطعی و سه نمایش را به صورت مشروط برای حضور در بخش صحنه‌ای این جشنواره معرفی کرد.

به گزارش نخبگان ، هیات انتخاب بخش صحنه ای متشکل از سعید آلبوعبادی، عبدالرضا نصاری، حمید رضا سالاروند و حمید طالبی هستند.

بر اساس رای هیات انتخاب نمایش‌های «آسمان آبی» به کارگردانی پری بارانی از همدان – استان همدان، «صورت چین خورده یک نخل» به کارگردانی فواد رابحی از خرمشهر – اروند، «عالیه» به کارگردانی عبدالرضا سواعدی از آبادان – اروند، «لبخند بزن هاگ» به کارگردانی احسان روحی از مشهد – خراسان رضوی، «حیات خلوت» به کارگردانی مجید کاظم زاده مژدهی از رشت –گیلان، «شب که میزنی به آب ، به شب» به کارگردانی داوود پارسا از گچساران – کهگیلویه و بویر احمد،‌«روشان» به کارگردانی علی پور احمدیان از خرم آباد – لرستان، «با من حرف نمی زنی چرا؟» به کارگردانی احمد صمیمی از تهران – تهران به بخش صحنه‌ای راه یافتند.

نمایش‌هایی که به صورت مشروط معرفی شده‌اند:
«تارا» به کارگردانی بهزاد اسکندری از کرمانشاه – کرمانشاه، «اسد کو ؟» به کارگردانی حسن سبحانی از میناب – هرمزگان و «حاتم» به کارگردانی سعید نگراوی از اهواز – خوزستان، نمایش‌هایی هستند که به صورت مشروط معرفی شده‌اند.

بیستمین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر از۱۰تا ۱۴ تیر ماه سال جاری به دبیری همایون قنواتی و در شهرهای خرمشهر و آبادان برگزار می‌شود.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار