کاهش دادن ساعات کاری ماه رمضان در خورستان ضروری است ، دولت باید کاری کند!

تاریخ انتشار: یکشنبه 7 خرداد 1396 | 17:39 ب.ظ
کاهش دادن ساعات کاری ماه رمضان در خورستان ضروری است ، دولت باید کاری کند! زمان مطالعه: < 1 دقیقه استانداری خوزستان اعلام کرد هیچگونه بخشنامه ای مبنی بر تغییر ساعت اداری در ماه مبارک رمضان در استان خوزستان ابلاغ نشده است.  به گزارش نخبگان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان، هیچگونه بخشنامه ای مبنی بر تغییر ساعت اداری در ماه مبارک رمضان در استان خوزستان ابلاغ نشده است. به نظر می […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

استانداری خوزستان اعلام کرد هیچگونه بخشنامه ای مبنی بر تغییر ساعت اداری در ماه مبارک رمضان در استان خوزستان ابلاغ نشده است.

 به گزارش نخبگان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان، هیچگونه بخشنامه ای مبنی بر تغییر ساعت اداری در ماه مبارک رمضان در استان خوزستان ابلاغ نشده است.

به نظر می رسد تصمیم دولت برای کاهش ندادن ساعات کاری ماه رمضان برای استانی مثل خوزستان منطقی و کارشناسی شده نیست و باید در این خصوص تجدید نظر کند.
در سال های قبل، روال کاری به این صورت بود که دولت به منظور ایجاد بستری برای بهره مندی بیشتر مردم روزه داران از معنویات ماه رمضان، ساعات کاری را برای کارمندان کاهش می داد.
به نظر می رسد این امر، کار پسندیده ای است که به کارکنان و کارگران این اجازه را می داد که بتوانند استفاده بیشتری از برکات این ماه عظیم داشته باشند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار