بیانیه حزب اعتدال و توسعه خوزستان بمناسبت انتخاب دکتر روحانی در انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ و جشن ملی ایرانیان

تاریخ انتشار: دوشنبه 1 خرداد 1396 | 21:17 ب.ظ
بیانیه حزب اعتدال و توسعه خوزستان بمناسبت انتخاب دکتر روحانی در انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ و جشن ملی ایرانیان زمان مطالعه: < 1 دقیقه نخبگان : بیانیه حزب اعتدال وتوسعه خوزستان بیا که موسم شور و دم غزل خوانی ست به قول حافظ ما، نوبت گل افشانی ست دوباره پنجره را سمت عشق بگشاییم هوای آخر اردیبهشت روحانی ست (حافظ ) بسم الله الرحمن الرحیم مردم شریف و شادمان ایران . درود بر قامت قلمتان و هزاران درود بر […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

نخبگان : بیانیه حزب اعتدال وتوسعه خوزستان

بیا که موسم شور و دم غزل خوانی ست
به قول حافظ ما، نوبت گل افشانی ست
دوباره پنجره را سمت عشق بگشاییم
هوای آخر اردیبهشت روحانی ست (حافظ )

بسم الله الرحمن الرحیم

مردم شریف و شادمان ایران . درود بر قامت قلمتان
و هزاران درود بر هر قدمتان که در راه اعتلای ایران اسلامی برداشته، با مشارکت در توسعه و اصلاحات این سرزمین اهورایی، نشان معرفت و مدال افتخار ایرانی را بر سکوهای افتخار جهان بر سینه نهاده و  همبستگی و صلح جهانی را با تدبیر فریاد میکنید..
شما مردم ایران و خوزستان با حضور حماسی خود ، دریایی از ظرفیتهای بزرگ این سرزمین در تامین امنیت و منافع ملی را به نمایش گذاشتید تا باورهای شگرف جامعه نوظهور ما،عقلانیت درانتخاب بهترین راه در ایران را متجلی نماید و تشکر میکنیم از شما عزیزانیکه به روحانی رای ندادید تا حضور پرشور شما به تصمیم سازنده و حماسی مردم ایران در انتخاب برتر یاری برساند
آفرین بر یکایک شما اسطوره های این سرزمین و شهروندان با تدبیر جامعه جهانی که با انتخاب مجدد دکتر حسن روحانی، مهر سعادت و پیشرفت کشور را در خلق ارزشهای ناب عشق به میهن، ممهور کردید. خجسته باد این پیروزی و کامتان شیرین به شکوه، نام بلند ایران.
شما و همه ما از اردیبهشت روحانی پلی ساختیم با میلیونها خشت عشق، به خرداد آسمانی، با شادمانی، در راه توسعه و اصلاحات در ایران و شما اسطوره سازان،همه ملل را به جشن ملی ایرانیان،فراخواندید.

♦️ درود خدا بر ارواح طیبه شهدایی که در راه اعتلای نام و جاودانگی ایران و احیای ارزشهایش بشهادت رسیده اند

✳️ آفرین برشما مردم ایران که شهد شیرین شادمانی نوش جان کرده و اینک سرشار از غرور ملی هستید… امروز و هر روزتان خجسته باد.

?حزب اعتدال وتوسعه خوزستان

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار