بلبلان خاموش شدند!

روحانی و حکایت یک تشویق قدیمی فوتبالی

حسن نسیمی
تاریخ انتشار: چهارشنبه 27 اردیبهشت 1396 | 23:10 ب.ظ
روحانی و حکایت یک تشویق قدیمی فوتبالی زمان مطالعه: ۲ دقیقه نخبگان :  اهواز شاهد دو رخداد بزرگ بود. حضور دکتر روحانی در جمع مردم غیور اهواز و اتفاق دوم که آن هم به یمن سفر رییس جمهور محبوب اتفاق افتاد حضور بانوان اهوازی دوشادوش مردان در یک محیط ورزشی بود. زنان و دختران اهوازی بالاخره موفق شدند تا در کنار مردان وارد محیطی شوند که […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

نخبگان :  اهواز شاهد دو رخداد بزرگ بود. حضور دکتر روحانی در جمع مردم غیور اهواز و اتفاق دوم که آن هم به یمن سفر رییس جمهور محبوب اتفاق افتاد حضور بانوان اهوازی دوشادوش مردان در یک محیط ورزشی بود.
زنان و دختران اهوازی بالاخره موفق شدند تا در کنار مردان وارد محیطی شوند که سال هاست از حضور در آن محرومند. و همگان شاهد بودند که با این حضور نه تنها اتفاق خاصی که مسئولان مخالف حضور بانوان در اماکن ورزشی از آن میترسیدند نیفتاد بلکه شاید این حضور باعث ایجاد جوی کاملأ مودبانه شد به طوریکه در شعار مردم حاضر کوچکترین اهانتی به جناح رقیب نشد.
اکنون که این سعادت نصیب بانوان اهوازی شد و به بهانه دیدار با رییس جمهور محبوب گذر خواهران و مادرانمان  به استادیوم فوتبال تختی اهواز افتاد خوب است که اشاره ای هم  یک تشویق فوتبالی داشته باشیم.

معمولأ در مسابقاتی که تیمی دارای ضعف بوده و بر خلاف واقع از طریق هیاهوی هوادارانشان خود را تیمی قدرتمند نشان داده  و از قضا در مسابقه فوتبال از حریف چندین گل دریافت کرده و مسابقه را میبازد٬  طرفداران تیم پیروز همه یکصدا خطاب به هواداران تیم بازنده که سکوت کرده اند این شعار را می دهند.

« بلبلا خاموش شدن»

و امروز با حماسه ای که مردم اهواز در استقبال از دکتر روحانی خلق کردند این شعار بر حامیان جناحی مصداق پیدا کرد که برخلاف واقع از محبوبیت کمتری در بین آحاد جامعه برخوردار است اما با هوچی گری و هیاهوی تبلیغاتی کاندیدای خود را محبوب مردم و پیروز انتخابات میداند .
و امروز باید بر سر مخالفان دولت تدبیر و امید که با مشاهده حضور پر شور مردم غیور اهواز در استقبال از دکتر روحانی که  آری به عقلانیت و نه به افراط بود٬  و انگشت حیرت به دهان گزیده و مهر سکوت بر لب زده اند ٬ یکصدا فریاد زد:

(( بلبلا خاموش شدن))

امید واریم دولت تدبیر و امید که همان ادامه دولت اصلاحات می باشد بعد از پیروزی در انتخابات پیش روی٬   تابوی ترس از ورود بانوان به اماکن ورزشی را شکسته و با این کار بزرگ ٬ نام خود را در تاریخ این مرز پر گهر جاودان نماید.

?درود بر دولت عقل و منطق

??درود بر مردم پرشور و با شعور

♦️حسن نسیمی

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار