انصرافی‌های انتخابات شوراها در خوزستان به ۸۶۳ نفر رسید

تاریخ انتشار: چهارشنبه 27 اردیبهشت 1396 | 22:05 ب.ظ
انصرافی‌های انتخابات شوراها در خوزستان به ۸۶۳ نفر رسید زمان مطالعه: < 1 دقیقه رییس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات خوزستان از افزایش تعداد انصرافی‌های انتخابات شورای شهر و روستای خوزستان به ۸۶۳ نفر تا ظهر امروز، خبر داد.  به گزارش نخبگان ، شهاب رزمی در گفتگویی اظهار کرد: تا امروز (چهارشنبه) ۸۶۳ نفر از داوطلبان تأییدصلاحیت‌شده استان از ادامه حضور در رقابت‌های انتخابات پنجمین دوره شوراهای شهر و روستا […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

رییس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات خوزستان از افزایش تعداد انصرافی‌های انتخابات شورای شهر و روستای خوزستان به ۸۶۳ نفر تا ظهر امروز، خبر داد.

 به گزارش نخبگان ، شهاب رزمی در گفتگویی اظهار کرد: تا امروز (چهارشنبه) ۸۶۳ نفر از داوطلبان تأییدصلاحیت‌شده استان از ادامه حضور در رقابت‌های انتخابات پنجمین دوره شوراهای شهر و روستا انصراف داده‌اند.

 وی افزود: از این تعداد ۵۱۷ نفر مربوط به حوزه شهری هستند و در این حوزه، سه هزار و ۲۷۲ نفر تاکنون در عرصه انتخابات باقی مانده‌اند.

 رییس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات خوزستان در خصوص مهلت کاندیداها برای اعلام انصراف، گفت: کاندیداهای شورای شهر و روستا تا پیش از زمان آغاز رای‌گیری می‌توانند انصراف خود را اعلام کنند

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار