وزیر نفت: توسعه خوزستان در گرو حرکت و توسعه صنعت نفت است

تاریخ انتشار: پنجشنبه 21 اردیبهشت 1396 | 18:18 ب.ظ
وزیر نفت: توسعه خوزستان در گرو حرکت و توسعه صنعت نفت است زمان مطالعه: ۲ دقیقه به گزارش نخبگان و به نقل از ایرنا، بیژن نامدار زنگنه روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از منطقه ملاشیه اهواز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شب گذشته در خصوص بررسی مسائل و مشکلات خوزستان، جلسه ای را با مدیران استان برگزار کرده و مسائلی که در آینده باید برای توسعه و نوسازی صنعت نفت در […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

به گزارش نخبگان و به نقل از ایرنا، بیژن نامدار زنگنه روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از منطقه ملاشیه اهواز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شب گذشته در خصوص بررسی مسائل و مشکلات خوزستان، جلسه ای را با مدیران استان برگزار کرده و مسائلی که در آینده باید برای توسعه و نوسازی صنعت نفت در خوزستان انجام شود را مطرح کردیم.

وی افزود: خوزستان ظرفیت های بالایی برای ساخت تجهیزات نفتی دارد که باید این ظرفیت ها شناسایی شده و از آن ها به خوبی استفاده شود.
وزیر نفت ادامه داد: توجه به مسئولیت های اجتماعی صنعت نفت در خوزستان نیز یکی دیگر از اهداف سفر ما به خوزستان به شمار می رود که در این زمینه نیز بازدیدهای میدانی را از برخی ناطق در دستور کار قرار داده ایم.
وی بیان کرد: درخوزستان حجم عظیمی نفت تولید می شود و مردم این استان که در کنار تاسیسات نفتی زندگی می کنند باید از خدمات رفاهی بهتری استفاده کنند.
زنگنه تصریح کرد: ملاشیه منطقه ای است که در اطراف آن تولید نفت انجام می شود اما همچنان این منطقه محروم مانده و نیاز است که دولت و شرکت نفت برای بهبود زندگی آن ها کمک کنند.
وی ادامه داد: همچنین در ادامه سفر خود به خوزستان جلسه ای را با صنعت گران کوچک استان در دستور کار داریم و قصد داریم چگونگی پیوند زدن این صنایع با پروژه های صنعت نفت را مورد بررسی قرار دهیم.
وزیر نفت گفت: توجه به بحث آموزش نیروهای جوان در مناطق محروم استان بخصوص ملاشیه، سوسنگرد و هویزه از دیگر اقدامات ما است که وعده آن را به اهالی این مناطق داده ایم.
وی یادآور شد: نیروهای بومی این مناطق در صورت توانمند شدن می توانند جذب مجموعه های نفتی شوند و بخشی از مشکلات بیکاری در این مناطق از این طریق برطرف شود.

بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت دولت تدبیر و امید روز پنجشنبه به همراه جمعی از مسئولان استان خوزستان از منطقه ملاشیه اهواز بازدید و با اهالی این منطقه محروم دیدار کرد.
وی در ادامه با جمعی از سران عشایر عرب این منطقه از نزدیک دیدار کرد و مسائل و مشکلات آن ها را مورد بررسی قرار داد.
مشکلات معیشتی ، زیست محیطی و اشتغال از مهمترین مسائلی بود که اهالی این منطقه نسبت به آن اعتراض داشتند.
جلوگیری از تبعیض و خدمات دهی بهتر در زمینه بهداشت و درمان نیز از دیگر مطالبات اهالی این منطقه بود که مسائل و مشکلات در این خصوص توسط تعدادی از اهالی منطقه ملاشیه اهواز برای وزیر نفت بازگو شد.

زنگنه در ادامه برنامه های خود به سوسنگرد رفت تا در جلسه با شرکت کنندگان در طرح صنعت نفت در غرب کارون برای تقویت بنیه علمی داوطلبان آزمون سراسری شرکت کند.

وی ظهر امروز به اهواز بازگشته و با مسئولان شهرک های صنعتی خوزستان جلسه ای را برگزار کرده و در ادامه با مدیران صنایع فعال در حوزه نفت،گاز و پتروشیمی جلسه خواهد داشت.
وی پنجشنبه شب به تهران باز می گردد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار