توضیح بنی‌تمیم درباره برگزاری قانونی مجمع انتخاب رییس هیات اتومبیلرانی خوزستان

تاریخ انتشار: چهارشنبه 3 خرداد 1402 | 16:35 ب.ظ
توضیح بنی‌تمیم درباره برگزاری قانونی مجمع انتخاب رییس هیات اتومبیلرانی خوزستان زمان مطالعه: ۲ دقیقه مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان درخصوص برگزاری قانونی مجمع انتخاب رییس هیات اتومبیلرانی و موتورسواری استان، توضیحاتی ارائه داد. حمید بنی‌تمیم در مجمع انتخاب رئیس هیات اتومبیلرانی و موتورسواری خوزستان که امروز سوم خردادماه در اهواز برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در ابتدا باید دهه کرامت و آزادسازی خرمشهر و همچنین صعود مقتدرانه […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان درخصوص برگزاری قانونی مجمع انتخاب رییس هیات اتومبیلرانی و موتورسواری استان، توضیحاتی ارائه داد.

حمید بنی‌تمیم در مجمع انتخاب رئیس هیات اتومبیلرانی و موتورسواری خوزستان که امروز سوم خردادماه در اهواز برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در ابتدا باید دهه کرامت و آزادسازی خرمشهر و همچنین صعود مقتدرانه استقلال خوزستان به لیگ برتر را به کادر فنی این تیم و مدیرعامل پای کار این باشگاه و مردم خوزستان تبریک بگویم.

پای کار ماندیم تا هیات اتومبیلرانی برگزار شود

به گزارش نخبگان و به نقل از ایسنا، وی ادامه داد: مجمع انتخاب رئیس هیات اتومبیلرانی خوزستان بعد از حدود یک سال برگزار شد که به نظر من طولانی شدن روند برگزاری مجمع باعث ایجاد اختلافات عمیق می‌شود. البته ما دو، سه بار برای برگزاری این مجمع تلاش داشتیم اما متأسفانه به دلایل مختلف لغو شد. اما این بار من به عنوان نایب رئیس مجمع و آقای ناظمی به عنوان رئیس مجمع پای کار ماندیم تا تکلیف هیات خوزستان مشخص شود.

باید از ادامه تنش ها در هیات جلوگیری شود

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: اعتقاد من این بود که باید وضعیت این هیات هر چه سریع‌تر تعیین تکلیف شود و توقع من از رئیس هیات و اعضای هیات رئیسه هیات خوزستان این است به امور مختلف از جمله حوزه آموزش، کمیته استعدادیابی و همچنین بحث همگانی کردن این رشته‌ها رسیدگی سازماندهی شوند. ضمن اینکه باید باعث ایجاد همدلی در بین اعضای این خانواده شده و از ادامه تنش‌ها بین ورزشکاران، پیشکسوتان و اعضای این رشته جلوگیری شود.

صلاح دانستیم این مجمع امروز برگزار شود

وی در پاسخ به این سؤال که گویا تا شب گذشته نیز برگزاری مجمع در هاله‌ای از ابهام بود و حتی دستور به لغو آن داده شده بود؟ اظهار کرد: تمامی مراحل قانونی برگزاری مجمع را لحاظ کرده بودیم. ضمن اینکه آنچه شرعاً و قانوناً به سود این رشته و جامعه مخاطب‌مان است را در نظر گرفته بودیم. من به عنوان رئیس هیات و آقای ناظمی به عنوان رئیس مجمع صلاح را بر این دانستیم که امروز مجمع را برگزار کنیم.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار