در جلسه امروز شورای شهر مطرح شد؛

پاسخ شهردار اهواز به یک تذکر/ استعفای موسوی‌زاده از شورای شهر

تاریخ انتشار: چهارشنبه 3 خرداد 1402 | 17:40 ب.ظ
پاسخ شهردار اهواز به یک تذکر/ استعفای موسوی‌زاده از شورای شهر زمان مطالعه: ۲ دقیقه رئیس شورای شهر اهواز در خصوص روند تذکر و سوال از شهردار اهواز و همچنین استعفای یکی از اعضای شورا توضیحاتی ارائه کرد. سیاوش محمودی در یک صد و چهاردهمین جلسه علنی شورای شهر اهواز که امروز (۳ خردادماه) برگزار شد، با تبریک سالروز آزادسازی خرمشهر و گرامیداشت یاد شهدا، در خصوص تذکر پورموسوی عضو […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

رئیس شورای شهر اهواز در خصوص روند تذکر و سوال از شهردار اهواز و همچنین استعفای یکی از اعضای شورا توضیحاتی ارائه کرد.

سیاوش محمودی در یک صد و چهاردهمین جلسه علنی شورای شهر اهواز که امروز (۳ خردادماه) برگزار شد، با تبریک سالروز آزادسازی خرمشهر و گرامیداشت یاد شهدا، در خصوص تذکر پورموسوی عضو شورای شهر به شهردار اهواز اظهار کرد: به استناد ماده ۸۳ قانون شوراها، اگر یک یا چند عضو شورای شهر به عملکرد شهردار اعتراض یا ایرادی داشته باشند ابتدا باید موارد توسط رئیس شورای شهر به صورت روشن به شهردار تذکر داده شود و پاسخ شهردار چه کتبی و چه شفاهی در جلسه شورا ارائه شود.

به گزارش نخبگان و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به قرائت پاسخ شهردار در این جلسه افزود: آقای پورموسوی از شهردار طرح سوال کرده اما با توجه به قانون، از وی خواستیم ابتدا به شهردار تذکر دهد که این کار انجام شد و شهردار به علت بیماری خود فرصت خواست تا به این تذکرات پاسخ دهد.

رئیس شورای شهر اهواز گفت: البته این مورد، نخستین تذکر نبوده و پیش از این نیز دیگر اعضای شورا به شهردار تذکر داده بودند و پاسخ‌ها دریافت شد.

وی عنوان کرد: در خصوص طرح سوال یکی از اعضای شورا از شهردار باید بگوییم که برای طی فرآیند رسمی باید تذکر به شهردار انجام شود و پاسخ شهردار را دریافت کنیم. اکنون شهردار به تذکرات در ۵۴ صفحه پاسخ داده است و در صورت لزوم، متعاقبا ادامه مسیر قانونی طی می‌شود.

محمودی در خصوص استعفای موسوی‌زاده دیگر عضو شورای شهر اهواز نیز گفت: آقای موسوی‌زاده ۳۱ اردیبهشت‌ماه درخواست استعفای خود را به منظور شرکت در انتخابات دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی ارائه داده است که به استناد قانون، این موضوع در جلسه مطرح شده است.

به گزارش ایسنا، لایحه درخواست استعفای سید محسن موسوی‌زاده عضو شورا در این جلسه مطرح و با نظر اعضای شورا تصویب و با آن موافقت شد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار