آیین معارفه سرپرست خدمات نفت و گاز مارون برگزار شد

تاریخ انتشار: شنبه 30 اردیبهشت 1402 | 16:16 ب.ظ
آیین معارفه سرپرست خدمات نفت و گاز مارون برگزار شد زمان مطالعه: < 1 دقیقه طی حکمی از سوی مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون (شنبه ۳۰ اردیبهشت)، سیاوش سهرابی مقدم سرپرستی خدمات این شرکت را برعهده گرفت. به گزارش نخبگان و به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون مهندس قباد ناصری در مراسم تکریم و معارفه ای که در حاشیه جلسه تولید(صبحگاهی) […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
طی حکمی از سوی مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون (شنبه ۳۰ اردیبهشت)، سیاوش سهرابی مقدم سرپرستی خدمات این شرکت را برعهده گرفت.

به گزارش نخبگان و به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون مهندس قباد ناصری در مراسم تکریم و معارفه ای که در حاشیه جلسه تولید(صبحگاهی) برگزار شد، ضمن تبریک میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) از زحمات مهندس علی صفی خانی در زمان تمشیت کوتاه مدت این سمت و آقای مهندس بختیار بلدی مدیر پیشین خدمات تقدیر  و ابراز امیدواری  کرد  از تجربیات  آنان جهت بهبود و ارتقا خدمات رسانی به کارکنان شرکت بهره برده شود.

وی افزود: مدیریت خدمات نقش  مهمی را  در رفع نیازهای عمومی  کارکنان ( به ویژه واحدهای عملیاتی) و تاسیسات فرایندی دارد ،  بنابراین باید  شرایط سازمان ایده آل تر شود و با درنظرگرفتن پیشرفت های حال حاضر،  تامین نیازهای سازمان به دقت امکان سنجی گردد و به صورت جهادی در دستور کار قرار گیرد.

شایان ذکر است سیاوش سهرابی مقدم پیش از این از پرسنل تعمیرات شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون، کارشناس ارشد تحقیق در حفاظت پرسنلی مناطق نفتخیز جنوب و پس از آن رئیس حراست شرکت ملی حفاری ایران بوده است.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار