شرکت فولاد اکسین خوزستان به عنوان شرکت پیشرو در توسعه فناوری انتخاب شد

تاریخ انتشار: شنبه 19 فروردین 1402 | 07:12 ق.ظ
شرکت فولاد اکسین خوزستان به عنوان شرکت پیشرو در توسعه فناوری انتخاب شد زمان مطالعه: < 1 دقیقه شرکت فولاد اکسین خوزستان در همایش بنگاه؛ فناوری و رشد اقتصادی موفق به کسب عنوان شرکت پیشرو در توسعه فناوری شد. به گزارش  نخبگان و به نقل ازروابط عمومی شرکت: در همایش بنگاه؛ فناوری و رشد اقتصادی که با حضور وزرای صنعت، معدن و تجارت، علوم، تحقیقات و فناوری و معاونت علمی، فناوری و اقتصاد […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

شرکت فولاد اکسین خوزستان در همایش بنگاه؛ فناوری و رشد اقتصادی موفق به کسب عنوان شرکت پیشرو در توسعه فناوری شد.

به گزارش  نخبگان و به نقل ازروابط عمومی شرکت: در همایش بنگاه؛ فناوری و رشد اقتصادی که با حضور وزرای صنعت، معدن و تجارت، علوم، تحقیقات و فناوری و معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری برگزار شد، شرکت فولاد اکسین خوزستان تندیس پیشرو در توسعه فناوری را دریافت کرد.
این همایش با هدف هم افزایی و ایجاد ارتباط اثربخش میان بنگاهها، دانشگاه ها، مراکز علمی و شرکتهای دانش بنیان برای تحقق اهداف اقتصاد دانش بنیان در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار شد.

گفتنی است، شرکت فولاد اکسین خوزستان، یکی از شرکت‌های تابعه شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری است و در حوزه تولید ورق‌های عریض فولادی فعالیت می‌کند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار