شرکت فولاد اکسین خوزستان لوح زرین جشنواره نوآوری برتر ایرانی را کسب کرد

تاریخ انتشار: پنجشنبه 17 فروردین 1402 | 07:11 ق.ظ
شرکت فولاد اکسین خوزستان لوح زرین جشنواره نوآوری برتر ایرانی را کسب کرد زمان مطالعه: < 1 دقیقه در جشنواره نوآوری برتر ایرانی، ورق عریض فولادی تولید شده با گرید S۴۶۰N در شرکت فولاد اکسین خوزستان به عنوان نوآوری برتر ایرانی انتخاب شد. به گزارش نخبگان و به نقل از روابط عمومی: بر اساس بررسی و ارزیابی های صورت گرفته و کسب امتیازات لازم توسط هیئت داوران جشنواره نوآوری برتر ایرانی که با […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

در جشنواره نوآوری برتر ایرانی، ورق عریض فولادی تولید شده با گرید S۴۶۰N در شرکت فولاد اکسین خوزستان به عنوان نوآوری برتر ایرانی انتخاب شد.

به گزارش نخبگان و به نقل از روابط عمومی: بر اساس بررسی و ارزیابی های صورت گرفته و کسب امتیازات لازم توسط هیئت داوران جشنواره نوآوری برتر ایرانی که با حضور جمع کثیری از شرکت های ایرانی برگزار شد، شرکت فولاد اکسین خوزستان با تولید موفقیت آمیز ورق عریض فولادی گرید S۴۶۰N لوح زرین و گواهینامه نوآوری برتر ایرانی را کسب کرد.

این جشنواره مهمترین جشنواره کشور در زمینه نوآوری است و با محوریت دانشگاه صنعتی شریف سالانه برگزار می گردد و شرکت های ایرانی با معیارهای استاندارد نوآوری ارزیابی می شوند.

بومی سازی ورق های عریض فولادی گرید S۴۶۰N و صادرات آن حاصل کار گروهی و توان علمی متخصصان شرکت فولاد اکسین خوزستان در واحدهای مختلف سازمان می باشد.

شایان ذکر است شرکت فولاد اکسین خوزستان طی سالیان گذشته با تولید انبوه ورق های فولادی API، علاوه بر بومی سازی و قطع وابستگی به واردات این محصولات، نقش به سزایی در اجرای ابر پروژه های ملی داشته است.

گفتنی است، شرکت فولاد اکسین خوزستان، یکی از شرکت‌های تابعه شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری است و در حوزه تولید ورق‌های عریض فولادی فعالیت می‌کند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار