حضور علی محمدی، مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان در نشست رئیس‌جمهور با جمعی از تولیدکنندگان و کارآفرینان برتر کشور

تاریخ انتشار: شنبه 19 فروردین 1402 | 07:09 ق.ظ
حضور علی محمدی، مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان در نشست رئیس‌جمهور با جمعی از تولیدکنندگان و کارآفرینان برتر کشور زمان مطالعه: < 1 دقیقه همزمان با ماه مبارک رمضان جمعی از تولید کنندگان و کارآفرینان برتر کشور با آیت الله سید ابراهیم رییسی، رییس جمهور دیدار و گفت و گو کردند. به گزارش نخبگان و به نقل از روابط عمومی، در نشست رئیس‌جمهور با جمعی از تولیدکنندگان و کارآفرینان برتر کشور که همراه با ضیافت افطار برگزار شد و […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

همزمان با ماه مبارک رمضان جمعی از تولید کنندگان و کارآفرینان برتر کشور با آیت الله سید ابراهیم رییسی، رییس جمهور دیدار و گفت و گو کردند.

به گزارش نخبگان و به نقل از روابط عمومی، در نشست رئیس‌جمهور با جمعی از تولیدکنندگان و کارآفرینان برتر کشور که همراه با ضیافت افطار برگزار شد و وزرای امور اقتصادی و دارایی و صنعت، معدن و تجارت، رئیس کل بانک مرکزی و معاون اجرایی و رئیس دفتر رئیس‌جمهور نیز حضور داشتند.
در این نشست چهار ساعته که با حضور رییس‌جمهور بوده، تولیدکنندگان و کارآفرینان کشور در بخش‌های مختلف صنعتی، دانش‌بنیان و کشاورزی به بیان مشکلات، نقطه‌نظرات و پیشنهادات خود در راستای تحقق شعار سال پرداختند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار