رکورد شکنی فولاد اکسین خوزستان در تولید ماهانه محصول

تاریخ انتشار: دوشنبه 4 اردیبهشت 1402 | 02:04 ق.ظ
رکورد شکنی فولاد اکسین خوزستان در تولید ماهانه محصول زمان مطالعه: ۲ دقیقه نخبگان: مدیر شرکت فولاد اکسین خوزستان از ثبت رکورد جدید تولید ماهانه به میزان ۷۶ هزار و ۳۷۰ تن ورق فولادی نسبت فعالیت خطوط تولید این شرکت در طول ۲۴ ماه گذشته خبر داد. به گزارش پایگاه خبری اعتدال نخبگان علی محمدی در خصوص جزییات ثبت رکورد ماهانه تولید پس از ۲ سال بیان کرد: […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

نخبگان: مدیر شرکت فولاد اکسین خوزستان از ثبت رکورد جدید تولید ماهانه به میزان ۷۶ هزار و ۳۷۰ تن ورق فولادی نسبت فعالیت خطوط تولید این شرکت در طول ۲۴ ماه گذشته خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری اعتدال نخبگان علی محمدی در خصوص جزییات ثبت رکورد ماهانه تولید پس از ۲ سال بیان کرد: این رکورد با برنامه ریزی کارشناسی و تامین مواد اولیه که از روزهای پایانی سال گذشته به ثبت رسید.

 

ثبت رکورد تولید ماهانه فولاد اکسین خوزستان پس از ۲ سال

 

وی ادامه داد: تولید پایدار ورق‌های فولادی و همچنین آماده سازی بالای کارخانه، تولید ۷۶ هزار و ۳۷۰ تن ورق فولادی در پایان فروردین ماه امسال را رقم زد.

 

محمدی با بیان این که میزان تولید ورق فولادی پس از ۲ سال، مجدداً در فولاد اکسین محقق شد، افزود: برای همیشه تامین مواد اولیه اسلب، خطوط تولید می‌شوند که بیشتر فعال باشد.

 

شرکت سازنده فولاد اکسین مشخص کرد: در هفته‌های پایانی سال گذشته، برنامه‌ریزی و پیگیری‌های بسیاری برای تامین اسلب انجام شد تا در نتیجه شکست رکورد تولید ۲ سال آخر را در پی داشته باشد.

 

آغاز عملیات اجرایی واحد فولادسازی اکسین خوزستان همزمان با سفر رئیس جمهور

 

شرکت فولاد اکسین خوزستان همچنین از آغاز عملیات واحد فولادسازی این شرکت با دومین سفر استانی رئیس جمهور خبر داد و گفت: این پروژه بعد از بهره برداری، تامین کننده مواد اولیه مورد نیاز خطوط تولید خواهد شد.

 

وی تصریح کرد: باوجود این که این شرکت در مجموعه مجتمع های فولادی قرار دارد، اما تولید کننده محصولی با ارزش در منطقه انتظار دارد که علاوه بر برآوری، قطع وابستگی به خارج از کشور را فراهم کند.

 

محمدی با بیان اینکه پنج محصول جدید به تولید سبدی فولاد اکسین اضافه شده است گفت: محصولات این شرکت به بازارهای تجاری ۱۸ کشور از سه قاره دنیا صادر می‌شود، اما این امر باعث می‌شود که بازارهای جدید دیگری شناسایی شوند تا زمینه را برای رسیدن به آرزو فراهم کنند. بیشتر محصولات تولیدی ارائه می شود.

 

فولاد اکسین خوزستان تولیدکننده انواع ورق‌های فولادی عریض و آلیاژی خاص با استحکام بالا است که با استفاده از فناوری‌های صنایع خاص فولاد کشور مورد نیاز صنایع نفت، گاز، پتروشیمی و دریایی است.

 

۴۰ درصد از سهام فولاد اکسین متعلق به گروه ملی صنعتی فولاد ایران از شرکت‌های زیرمجموعه بانک ملی، ۳۰ درصد متعلق به شستا از زیر مجموعه تامین اجتماعی و ۳۰ درصد دیگر از سهام این شرکت متعلق به صندوق بازنشستگی کشوری است

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار