رقابت ایده‌ها و تولیدات فرهنگی خوزستان برای جایزه فیروزه

تاریخ انتشار: یکشنبه 7 اسفند 1401 | 01:51 ق.ظ
رقابت ایده‌ها و تولیدات فرهنگی خوزستان برای جایزه فیروزه زمان مطالعه: ۲ دقیقه معاون فرهنگی ورسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان بااشاره به آغاز به‌ کارجایزه فیروزه درخوزستان گفت: اهداف کلی جشنواره رقابت سالم، بررسی و کمک به گسترش فرهنگ سازی استفاده از محصولات فرهنگی و بومی ایرانی اسلامی است. به گزارش نخبگان و به نقل از تسنیم مجید منادی در گفت و گویی،  با بیان […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

معاون فرهنگی ورسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان بااشاره به آغاز به‌ کارجایزه فیروزه درخوزستان گفت: اهداف کلی جشنواره رقابت سالم، بررسی و کمک به گسترش فرهنگ سازی استفاده از محصولات فرهنگی و بومی ایرانی اسلامی است.

به گزارش نخبگان و به نقل از تسنیم مجید منادی در گفت و گویی،  با بیان اینکه رویداد جشنواره فیروزه یک رویداد ملی است و در تمام استان ها برگزار می شود اظهار داشت: در این رویداد از تمام کالاهای فرهنگی استارتاپ های فرهنگی و کسب و کارهای فرهنگی مطرح هستند داوری و بررسی می‌شوند و در این باره آنهایی که دارای توانمندی، شرایط خاص و برجسته‌ای داشته باشند مورد حمایت قرار گرفته و برگزیده می‌شوند.

وی گفت: از آنجایی که یکی از دغدغه های مهم مسئولان فرهنگی کشور حمایت از کالاها و محصولات فرهنگی با الگوی ایرانی و اسلامی است،باید با شناسایی هنرمندان و صنعت گران گمنام و نوپا نسبت به حمایت و گسترش این محصولات در بین مردم جامعه تلاش کنیم.

معاون اداره کل ارشاد خوزستان بیان کرد: این دوره از جشنواره با سه رویکرد ایده های استارتاپی، کسب وکارهای نوپا و کسب و کارهای تجاری شده و فعال در دو مرحله تعیین برگزیدگان استانی و در ادامه تعیین و تقدیر برگزیدگان ملی برگزار می شود .

منادی با اشاره به زمان برگزاری جشنواره ملی فیروزه اعلام کرد: علاقه‌مندان و فعالان می‌توانند آثار خود را تا ۲۰ فروردین ۱۴۰۲ در سامانه مربوط به جشنواره https://platzaar.ir/92?public_ids=1901 بارگزاری کنند.

منادی به هدف این جشنواره اشاره کرد وگفت: مجموعه های فرهنگی باید خودشان را توانمند کنند؛ زمانی که این مجموعه واردرقابت بشوند و رقابت‌های مختلف را شرکت کنند با نقاط ضعف و قدرت خود آشنا می‌شوند.

وی در ادامه تصریح کرد: موضوع جشنواره بیشتر به کالاهای فرهنگی با الگوی ایرانی اسلامی بومی استان  است و اهداف کلی جشنواره کمک به گسترش فرهنگ سازی استفاده از محصولات فرهنگی و بومی استان است.

منادی با بیان اینکه یکی از مشکلاتی که استارتاپ هاو مجموعه های فرهنگی در حوزه بازاریایی دچار مشکل هستندافزود: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان قصد دارد ضمن آشنایی با توانمندی های موسسات و مجموعه های فرهنگی بزودی برخی برنامه های جانبی آموزشی و توانمندسازی را به صورت نمایشگاه برگزار کند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار