رئیس شورای اسلامی شهر اهواز مطرح کرد:

پیگیری ۱۲ موضوع مهم شهری در چهار کمیسیون اجلاس مشورتی شوراهای کشور

تاریخ انتشار: شنبه 8 بهمن 1401 | 23:35 ب.ظ
پیگیری ۱۲ موضوع مهم شهری در چهار کمیسیون اجلاس مشورتی شوراهای کشور زمان مطالعه: ۲ دقیقه نایب رئیس شصت و ششمین اجلاس مشورتی شوراهای کلانشهرها و مراکز استان‌ها از بررسی ۱۲ موضوع با اهمیت جامعه شهری در چهار کمیسیون این اجلاس و با شعار شورای اسلامی شهر و روستا تجلی اراده‌ی مردم در امور کشور، خبر داد. به گزارش نخبگان و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری اهواز؛ سیاوش محمودی در […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه
نایب رئیس شصت و ششمین اجلاس مشورتی شوراهای کلانشهرها و مراکز استان‌ها از بررسی ۱۲ موضوع با اهمیت جامعه شهری در چهار کمیسیون این اجلاس و با شعار شورای اسلامی شهر و روستا تجلی اراده‌ی مردم در امور کشور، خبر داد.
به گزارش نخبگان و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری اهواز؛ سیاوش محمودی در شصت و ششمین اجلاس مشورتی رؤسای شورهای اسلامی کلانشهرها و مراکز استان‌ها که به میزبانی اهواز ۲۸ و ۲۹ دی ماه در حال برگزاری است، اظهار کرد: پیش از این ۲ جلسه مجمع مشورتی در ششمین دوره شوراهای اسلامی شوراهای شهر برگزار شد که در جلسات گذشته مطالب خوبی عنوان شد و برگزاری مجدد این اجلاس به پیشرفت این گفتگوها و انتقال تجارب کمک می کند.

وی افزود: امید است در این جلسه با گفت‌وگو و تبادل نظر در خصوص مشکلات شورای شهر در جهت رفع مشکلات شهری تلاش کنیم.

نایب رئیس شصت و ششمین اجلاس مشورتی شوراهای کلانشهرها و مراکز استان‌ها گفت: هر چقدر در خصوص مشکلات گفت‌وگو و تبادل نظر صورت گیرد ثمره آن در کل کشور مشاهده خواهد شد.

وی ادامه داد: در این مجمع چهار کمیسیون تشکیل می شود که در مجموع ۱۲ موضوع براساس نظرات اعضای شوراهای شهر مشخص شده، با این حال اگر موضوع با اهمیتی مطرح شد به موضوعات قبلی اضافه خواهیم کرد.

محمودی اضافه کرد: جایگاه شورای شهر اهمیت بسزایی دارد به گونه‌ای که در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران در ۹ اصل به آن اشاره شده است و به عنوان یک رکن مهم در کشور شناخته می شود، با این حال بسته به عملکرد اعضای شورای اسلامی شهر می‌تواند جایگاه موثر خود را داشته باشد.

رئیس شورای شهر اهواز تاکید کرد: با وجود اینکه در مسائل قانونی جایگاه شورای اسلامی شهر دستخوش تغییراتی شده است باید بدانیم شورای اسلامی شهر در مدیریت یکپارچه شهری چه نقشی دارد و به چه میزان می تواند در رفع مشکلات اثرگذار باشد.

گفتنی است شصت و ششمین مجمع مشورتی شوراهای اسلامی کلانشهرها و مراکز استان‌ها با شعار شورای اسلامی شهر و روستا تجلی اراده‌ی مردم در امور کشور به میزبانی کلانشهر اهواز در حال برگزاری است.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار