نماینده اهواز:نگوییم چون بقیه شهرها تعطیل شده‌اند، اهواز هم باید تعطیل شود

تاریخ انتشار: شنبه 1 بهمن 1401 | 20:11 ب.ظ
نماینده اهواز:نگوییم چون بقیه شهرها تعطیل شده‌اند، اهواز هم باید تعطیل شود زمان مطالعه: < 1 دقیقه عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در خصوص وضعیت آلودگی هوای اهواز و ادامه فعالیت حضوری ادارات و مدارس، گفت: نگوییم چون شهرهای دیگر تعطیل شده‌اند ما نیز در اهواز باید تعطیل شویم و اگر دیگر شهرها تعطیل نشده‌اند ما نیز نباید تعطیل شویم؛ نسبت نگیریم. به گزارش خبرنگار نخبگان،سیدکریم حسینی، در پاسخ به اینکه […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در خصوص وضعیت آلودگی هوای اهواز و ادامه فعالیت حضوری ادارات و مدارس، گفت: نگوییم چون شهرهای دیگر تعطیل شده‌اند ما نیز در اهواز باید تعطیل شویم و اگر دیگر شهرها تعطیل نشده‌اند ما نیز نباید تعطیل شویم؛ نسبت نگیریم.

به گزارش خبرنگار نخبگان،سیدکریم حسینی، در پاسخ به اینکه با توجه به وضعیت آلودگی هوای اهواز چرا ادارات و مدارس در این شهر غیر حضوری اعلام نمی‌شوند؟ اظهار کرد: مسئولان امر که مسئول مستقیم این حوزه نیستند و افرادی که در فضای مجازی مطالبی می‌نویسند، حواس‌شان باشد که مطالبی که نقل می‌شود باعث تشویش مردم و وارد کردن استرس و اضطراب نشود. کسی که کارشناس امر نیست نظر ندهد.

وی افزود: بپرسید و سوال کنید به هرحال کارشناس وجود دارد. در این خصوص از مدیرکل مربوطه سوال پرسیدم، به هرحال اعداد و ارقام وضعیت را مشخص می‌کند.

نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: نگوییم چون شهرهای دیگر تعطیل شده‌اند ما نیز در اهواز باید تعطیل شویم و اگر دیگر شهرها تعطیل نشده‌اند ما نیز نباید تعطیل شویم؛ نسبت نگیریم.

وی بیان کرد: اعداد و ارقامی که کارشناسی شده‌اند و توسط سیستم‌های محیط زیست اعلام می‌شوند باید مبنای کار و مبنای تعطیلی، عدم تعطیلی و هشدار باشند. بعضی وقت‌ها، غلظت آلودگی الزاما نشان‌دهنده وضعیت غیرمجاز نیست.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار