دکتر فتوحی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار؛

ایجاد آزمایشگاه مرجع در استان؛تضمین سلامت مردم و تسریع فرایند صادرات از استان

تاریخ انتشار: چهارشنبه 28 دی 1401 | 18:04 ب.ظ
ایجاد آزمایشگاه مرجع در استان؛تضمین سلامت مردم و تسریع فرایند صادرات از استان زمان مطالعه: ۲ دقیقه دکتر فتوحی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار؛ ایجاد آزمایشگاه مرجع در استان؛تضمین سلامت مردم و تسریع فرایند صادرات از استان معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای استانداری خوزستان، به لزوم ایجاد آزمایشگاه مرجع در استان به منظور افزایش رصد و پایش انواع کالاها و محصولات خصوصاً مواد غذایی تاکید کرد.   به گزارش […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه
دکتر فتوحی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار؛

ایجاد آزمایشگاه مرجع در استان؛تضمین سلامت مردم و تسریع فرایند صادرات از استان


معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای استانداری خوزستان، به لزوم ایجاد آزمایشگاه مرجع در استان به منظور افزایش رصد و پایش انواع کالاها و محصولات خصوصاً مواد غذایی تاکید کرد.

 

به گزارش پایگاه خبری اعتدال نخبگان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان  دیماه ۱۴۰۱،در راستای افزایش میزان صادرات کالا از استان خصوصاً صادرات کالاهای غیرنفتی، نشست تخصصی در معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور، با حضور آقارضا فتوحی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان، سید سعید حسینی نژاد ، مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان، مهدوی نیا معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، نوری مدیر غذا، مدیران کل برخی از دستگاه‌های اجرایی از جمله استاندارد، غله و بازرگانی، پشتیبانی امور دام و… صورت گرفت.
آقارضا فتوحی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای استانداری خوزستان، در این نشست به لزوم ایجاد آزمایشگاه مرجع در استان به منظور افزایش رصد و پایش انواع کالاها و محصولات خصوصاً مواد غذایی تاکید کرد.

کاهش زمان رسیدگی و بررسی های آزمایشگاهی جهت تائیدیه های صادراتی و امکان واردات نهاده های دامی و کالاهای اساسی از دیگر موارد مورد بررسی در این نشست بود.
فتوحی عنوان کرد: صادرات کالاهای غیرنفتی از استان خوزستان در ۹ ماهه امسال رشد ۸ درصدی نسبت به مدت مشابه در سال گذشته داشته است. از طرفی واردات ۷۰ درصد کالاهای اساسی و نهاده‌های دامی از بندر امام خمینی(ره) جهت مصرف کل کشور صورت می گیرد، که لزوم هماهنگی بین دستگاهی جهت تسریع در فرآیند تخلیه و بارگیری و حذف فرایندهای زائد و اضافه ضروری است.

پس از این نشست از آزمایشگاه معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز بازدید و مسائل و مشکلات و راهکارهای پیشنهادی با کارشناسان مربوطه بررسی گردید.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار